פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על תקלה,אי רצון לטיפול בתקלה,שרות לקוחות לא עונה לטלפון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
החל מתאריך14.6.2009 לפתע החל להשמע צילצולים בטלפון כל כמה דקות ,מעבר לקו אין מענה,התקשרתי ל166 ופתחתי תלונה על תקלה.
הטכנאי בשם איטי עשה טובה שענה לטלפון (אין מה לעשות תפנה למשטרה)
כאשר פניתי אכן למשטרה עשו ממני צחוק (מה אנחנו צריכים לטפל בתקלות של בזק)
התקשרתי למספר שמופיע בשיחה מזוהה והסברתי להם שמהטלפון שלהם כל כמה דקות מופיע צילצול אצלנו בבית,אני חולה סרטן וזקוק לשקט ולמנוחה.
התברר שזה מספר של חנות וכל פעם שהם מתקשרים לישרכארט אצלי בבית מצלצל הטלפון.
התקשרתי לשרות לקוחות של בזק מספר פעמים אף אחד לא עונה לטלפון.
כל השרות של בזק זה שערוריה הגובלת בזלזול הלקוחות
מתרד סוג הנזק :
אם לא ימצא פתרון לבעיה בהקדם האפשרי אני יעבור לטלון של הוט פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה