פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קווים עקב עבודות תשתית למשך יומיים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתום עבודות תשתית שבוצעו באזורנו ביום ד' 17/6 לא חזרו הקווים לפעול כסדרם כפי שהתחייבתם.
היחס הלא מקצועי, המזלזל, והשירות הבלתי מספק שקיבלנו בפניות חוזרות ונשנות למוקד היה בל ייאמן.
לא נתקלנו מעולם בחברה גדולה המכבדת את עצמה, הנותנת שירות כזה ללקוחותיה הפרטיים בכלל והעסקיים בפרט.
לא די בזאת שניתקתם משרד פעיל ליום שלם ללא מתן התראה מראש
על מנת שנוכל להיערך לכך, לא יכולנו לעבוד כלל, לא לקבל שיחות מלקוחות ופניות מחשב – שהרי כל עבודתנו מושתת על האינטרנט.
גם לא טרחתם להחזיר את הקווים לעבוד כתקנם בתום ביצוע עבודות התשתית.
בשיחות חוזרות ונשנות למוקד קיבלנו תשובות לקוניות שהקווים יחזרו לעבוד בשלוש.... בארבע.... בארבע וחצי....אח"כ זה עבר למושגים של עוד היום ולבסוף יש תקלה יישלח טכנאי דחוף עוד היום (בשעה 17:00).
לאחר שעה וחצי של המתנה לטכנאי הבהול שנשלח למשרדנו פנינו שוב למוקד והופתענו לגלות שפניה אכן נפתחה אך טכנאי יגיע תוך 48 שעות??? על מחדל שלכם אני צריך להמתין 48 שעות???
לא עזרו כל השיחות גם בבוקר יום ה' לא הגיע טכנאי ולא קיבלנו טלפון משום אחראי שהבטיח לטפל בזה כבר בשמונה בבוקר.
פנינו שוב מיוזמתנו למוקד שלא ידע לתת מענה ו/או תשובות ופתרון.

הקו תוקן לבסוף , אחרי התערבות של מכר בעל כוח השפעה שזירז את התהליך – תוך שעה מרגע הפניה אליו!
חבל שרק כך ניתן לקבל מכם "שרות" !!
אי אפשר להסביר במילים את הפגיעה בשמו הטוב של אדם / חברה. ואנחנו מודים לכם על הפגיעה בשמנו מול הלקוחות אשר במשך למעלה מ- 24 שעות לא זכו למענה.
תודה לכם על כך שלא טרחתם לשים מענה אוטומטי האומר שאין מענה עקב ביצוע עבודות תשתית של בזק, אלא פשוט נתתם לנו להיראות לא בסדר בכך שאנחנו לא מספקים את השרות כראוי.
ושוב תודה על ששרפתם לנו יום עבודה.
יחס ותגובה, קשה לנו להאמין שנקבל – הרי כבר הוכחתם את זה כאשר הזדקקנו לכם.
וחבל שזה השירות שאתם מסוגלים לתת, במיוחד היום שיש מתחרים מגוונים בשוק שיכולים לתת מענה לטלפון קווי ואינטרנט. ואני בהחלט שוקל לאחר עשרות שנים לנתק את כל הקווים שברשותי ולעבור לחברה מתחרה , ברשותי 3 קווים ו- 2 חיבורי אינטרנט.
בזבוז זמן ופגיעה בשם סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה