פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבוניות נושא התלונה:
סדוי מעין שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ5 חודשים הצטרפתי לחבילת גלישה של מהירות4 M בבזק, בתלשום חודשי של 99 שח , עם חצי שנה בעלות מוזלת ,,, נתתי את כתובתי למשלוח החשבונית ואכן קיבלתי מכתב המיידע אותי להצטרפות לבצע וחשבונית של חודש ינואר, ומאותו רגע הפסקתי לקבל חשבוניות, פניתי מס רב של פעמים ונעיניתי כל פעם ע"י נציגים שאמרו כי ינפיקו לי מחדש את החשבונית ישלחו לי , יעדכנו את פרטיי מכיוון שבאותו הזמן שם משפחתי היה שונה משל בעלי וביקשנתי להוסיף את שם בעלי לחשבונית אולי כך יגיעו המכתבים,,לחשבונית, וכמובן שעד היום לא קיבלתי חשבוניות, אתמול פניתי אליכם שוב בנושא, נעניתי עי נציגה בשם סוזי מאשדוד לאחר 20 דק של שיחה/ וויכוח כאשר היא מבטיחה לי כי לא חוייבתי ואיני אמורה לשלם לכם שקל אחד אפילו מכיוון שאני מקבלת זיכוי ומס רב של ניסיונות חסרי טעם ככל הנראה שלי להסביר לה כי אכן הראוטר חינם חיוב כנגד זיכוי אך על התשתית אני אמורה לשלם הבטיחה לי שהיא בודקת וחוזרת אליי אכן היתה לי שיחה ממס חסום בשעה17:55 שלא יכולתי לענות לה ומאז נדמו קולותיה כרגיל אצלכם, הפתעתי הרבה היתה כאשר הגעתי הביתה אתמול בערב וגיליתי לגלות כי שלחתם לי מכתב (לאחר שאמרתם לי מס פעמים כי הבעיה היא אצל הדוור ולא אצלכם מכיוון ש החשבוניות נשלחו...) המודיע לי כי היני בחוב של כמעט 400 שח אצלכם ועליי לשלם אותו עד ה17.6 (הפעם אין בעיה אצל הדוור כנראה...)שימו לב כי התאריך אתמול היה ה21.6 , והמכתב הונפק בתאריך 16.6 , למיטב ידיעתי מכתב לוקח לו בין 3 ימים- 5 ימים להגיע ליעדו בדואר היום, לכן לא אתפלא גם אם תחייבו אותי על כך שאיחרתי בתשלום, אז הבוקר כהרגלינו לשוחח עימכם ב5 חודשים האחרונים הרים בעלי הפעם טלפון אליכם שוחח עם נציגה שאינני זוכרת שמה אשר אמרה לו כי החיוב שנשלח אלינו אתמול הינו טעות כמה פלא,, וכי עלינו לשלם 200 שח , מכיוון שבעלי לא היה פנוי אותו הרגע לשוחח בדיוק ולהבין מדוע החוב ומדוע ירד ל200 שח כרגע , פניתי אני אליכם שוחחתי שוב עם נציגה ביקשתי לשוחח עם מנהל, הבטיחה לי כי תחזור אליי עד השעה 13:30, ראו איזה פלא שוב?! השעה 14:37 ואין שיחה אחת מכם היום,,, גם אני עובדת בש"ל ואני מרשה לעצמי לומר ואיני נוהגת להתבטות כך בעיקר כי אני יודעת ומבינה כמה קשה התפקיד של הנציגים שלכם, שהשירות שלכם הוא מחפיר ומתחת לכל ביקורת ואני נמענת כעת מלנקד את תחושתיי בנוגע לשירות שלכם בהרבה סימני קריאה, הנציגים שלכם לא מקצועיים ולא רציניים, לא שירותיים, לא שקופים ללקוח ובפעם הראשונה בחיי אני חווה טירטור מחברה שלעולם לא הייתי מצפה לקבל שירות כה מחפיר ממנה!!! בתור חברה ציבורית אתם מורידים את רמתכם לרמה כה נמוכה מתחת לכל ציפיות של אזרח שבסך הכל רצה לשלם לכם את כספו, כרגע היני מיידעת אותם בשליחת מכתב זה כי ברשותכם אמצעי תשלום שמבוטל עקב אובדן ושעד חזרה של מנהל בכיר אצלכם אין בכוונתי לשלם לכם או לעדכן לכם אמצעי תשלום תקין גם אם יוביל הדבר לתביעה משפטית מולכם, חבל שעליי להגיע לגוף כמו אמון הציבור אתר אינטרנט ופניות הציבור כשכל מה שרציתי היה לקבל את מה שמגיע לי ולשלם לכם מה שמגיע לכם...
בברכה
מעין סדוי
0524677623
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה