פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון תקלה בטלפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זו פעם שניה בחודשים האחרונים שקו הטלפון שלי נותק כתוצאה מתקלה טכנית ובזק לא טיפלה בזה למעלה משבוע ימים למרות שלפי החוק הם חייבים לתקן תקלות באותו יום או מקסימום למחרת.
כל פעם עונה לי מוקדן אחר ואני צריכה לשטוח שוב ושוב את הבעיה. דרישה שלי לדבר עם מישהו בכיר יותר לא נענתה. גם כשכבר דיבר איתי מישהו שהציג עצמו כמנהל בחברה והבטיח שהתקלה תתוקן למחרת היום, הדבר לא התקיים. כמובן שלא ניתן לדבר איתו שוב. לצערי רק לאחר שערבתי בענין את משרד התקשורת, התקלה נפתרה באותו יום ומבלי שאצטרך להמתין בבית. (התקלה היתה בחוץ).
הנזק שנגרם לי הוא גדול (זמן מבוזבז על המתנה לטכנאי שלא הגיע למרות שתואם איתי שיגיע, העדר קבלת שירותים, צורך להשתמש בטלפון הסלולרי שהוא יקר יותר ועוד כהנה).
למרות שהם פועלים בניגוד לחוק (וכאמור זו לא פעם ראשונה) ולא מתקנים תקלות במועד ולמרות שהם מחוייבים לפי חוק לפצות את הצרכן, הם לא מוצאים לנכון לעשות זאת.

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה