פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נתוק קו טלטון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול 5/7/09 בשעות הצהרים קו הטלפון בביתי התנתק. מיד צלצלתי להוט כדי שיטפלו בבעיה (אני לקוח טריפל של הוט).בשעות הערב אתמול הגיע טכנאי הוט וראה שהחוטים של קו הטלפון לביתי מנותקים.הוא הצליח לחבר שני שקעים מתוך שלושה .את השקע השלישי הוא לא הצליח לחבר. היום (יום שני) פגשתי את השכנה שגרה מעלי (רחל ומרדכי וולשטיין מספר טלפון 02-6437168 )והיא ספרה לי שאתמול בסביבות השעה שתים היה אצלה טכנאי בזק.הוא טיפל בבעיה שהיתה אצלה בדירה וכמו כן הוא טיפל בקופסת החיבורים שנמצאת בחדר המדרגות.נראה שטכנאי בזק ניתק את קו הטלפון שלי.דברתי עם טכנאי הוט וסיפרתי לו מה קרה הוא הפנה אותי לבזק שהם יצרו את הבעיה.צלצלתי לבזק והם ענו לי שהיות ואני לא לקוח שלהם הם לא יכולים לטפל בי.עכשיו אני נמצא במצב שנקודת הטלפון השימושית ביותר בבית לא מחוברת ואני לא מקבל טיפול כדי להחזיר את המצב לקדמותו וכאזרח פשוט אני נופל בין הכיסאות.
להפעיל את השקע המנותק לשימוש חוזר. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה