פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלמאות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עבור חברת בזק שלום רב!
ברצוני להביא לידיעתכם כי בשלושה חודשים האחרונים אינני מקבל שירות תקין מחברתכם בקווים שלי
1.לפני כ – 3 חודשים שוחחתי עם נציג מכירות של חברתכם, בבקשה להוסיף שירות ניתוב שיחות פנימי לקווים הפנימיים בעסק.
לאחר שיחה עימו נמסר לי כי יש פתרון מלא לדרשתי ואכן הותקן נתב, לאחר שהתברר כי הנתב מנתב אך ורק שיחות אל מחוץ לעסק ולא לשלוחות פנימיות בתוך העסק ביקשתי לבטל את השירות, כמובן שהדבר הסב עוגמת נפש כאמור הנציג ביצע מכירה שקרית ולא איכותי, בנוסף לקח לכם לבטל את השירות כ- 3 שבועות בזמן הזה משום מה גיליתי לתדהמתי כי –
א.נותקתי למשך שבוע מהקו הראשי לעסק
ב.הוסף לי קו נוסף לעסק ללא משבקשתי כלל וכלל
ג.גיליתי כי ישנם שני קווי ADSL אצלי במשרד ללא בקשה כזו או צורך שכזה כמעט שנה ימים
ד.תוך כדיי התקנת נתב השיחות וניתוקו לאחר מכן, הוחלפו הקווים בתוך העסק כך שמי שניסה להתקשר לעסק הגיע לפקס.
ה.כמעט על בסיס יומי או פעמים ביום נוצר קשר עימכם, בשיחות עם נציגים לא מבינים או שאינם רוצים להבין לעיתים בוטים וחצופים הגעתי לסף שבירה פשוט נראה כי חכמי חלם איישו כל משרה אפשרית בחברתכם אשר מתנהלת כאלו הינה היחידה בשוק התקשורת בארץ..
ו.כמעט ושכחתי קו הADSL אשר סוף, סוף הועבר לקו הנכון עליו הוא אמור לשבת לא עבד במשך חודשיים ועתה לעיתים דחופות מתנתק ומצריך ממני לקום להוציא אותו מהחשמל ולחבר בשנית,... כן , כן זהו הפתרון שנתן לי טכנאי בזק!!
2.במרוצת הימים חלפו בעסק כ 6-7 טכנאים מטעמכם אשר באמת ניסו לעזור, אך עד עתה אין קן פעיל 100% ולעיתים דחופות מתנתק!!
3.שיא השיאים הגיע אליי אתמול בדואר חיוביים מבזק ע"ס 1149.31 ₪, לאחר בדיקה ראשונית שלי הזדעזעתי קשות...
א.חויבתי בגין יציאה מתוכנית ADSL תרם תום תקופת התחייבות ע"ס 216.45 ₪
ב.חויבתי בגין קו חדש לעסק שהותקן (למקרה שלא שמתם לב כחלק מאותה "עבודה בעיניים" של הנתב העסקי) שלא לבקשתי ע"ס 158.63 ₪.
ג.חויבתי בגין הזמנת שירות נתב עסקי לתדהמתי ע"ס 99 ₪.
ד.חויבתי בגין שיחה לחו"ל בגלל שהחליפו לי את הקו הראשי עם הקו של הפקס שעליו אין שיחות מוזלות לחו"ל ע"ס 9.9 ₪ .
4.לאחר כל הדברים הללו שהאמינו לי לא רשמתי את כולם ואינני כבר זוכר בל נאמר מעדיף לשכוח בחרתם לפצות אותי בחודשיים אינטרנט חינם, אגב חויבתי בחשבונית האחרונה על אינטרנט האם אדם אשר לא יכול חודשיים לגלוש באינטרנט בכלל אמור לשלם עליו??, אז ככה לסיכום:
א.להערכתי היקף ההפסדים עומד על עשרות אלפי דולרים להערכה..
ב.עד היום אין לי אינטרנט תקין בעסק.
ג.אבקש את התייחסותכם בקצת מיותר חודשיים אינטרנט ב"מתנה" וזיכוי מלא כולל פיצויי הולם.



כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה