פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל וזלזול בבעיה בלי לטפל! נושא התלונה:
יפרח גילעד שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון השבוע ה12.7 התנתק האינטרנט בבית, בבדיקה נוספת התגלה שגם קו הטלפון שבק חיים. שיחה עם שירות הלקוחות של בזק הבהירה שיש בעיה כללית שתטופל תוך שעתיים. אולם לאחר שזו לא טופלה הבהירו לנו נציגי השירות שלא הצליחו לתקן ולכן יגיע טכנאי. אני לתומי חשבתי בהגיון, שיגיע טכנאי ביום למחרת יטפל בבעי והכל יהיה בסדר. אולם, לחברת בזק יש שיקולים אחרים ופשוט הטכנאים לאיזור שלי מגיעים רק בימי חמישי! ז"א לפי החישוב של בזק, במצב שאין לאדם טלפון או אינטרנט בבית, גם אם הוא עובד בעזרתם, גם אם הוא מפסיד כסף בלעדי הקו טלפון - שיחכה שבוע! עד שיטפלו בבעיה.
נציגות השירות הנחמדות לא עזרו במיוחד כשטענו שוב ושוב ש"אין מה לעשות" אבל בינתיים אני בלי מחשב, בלי טלפון בבית - וכל הדברים שאני צריך לעשות, אני נאלץ לרוץ בין חברים! בלי לחשב את תשלום הסלולארי שמגיע בעקבות כך שאין לי טלפון קווי בבית!

לא ייתכן מצב כזה, שחברה תשתמש במונופול שלה בצורה כזו רק בגלל שעדיין אין תשתית של חברה אחרת ולכן יש לה שליטה ללא תחרות!
זהו יחס משפיל ומזלזל שלעולם לא היה קורה במרכז העיר או מרכז הארץ..

תודה רבה,
גילעד
(עדיין בלי אינטרנט או טלפון)

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה