|
|
|
|
|
|
העתקת כתובת עם שינוי מס' טל. ללא הסכמה |
נושא התלונה: |
יום שני 20 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע פניתי לחב' בזק לבצע עבורי העתקת כתובת של מספר הטל. בביתי בחולון למשרדי החדש לראשל"צ. עם סיום העתקה גיליתי להפתעתי כי מספר הטלץ שקיבלתי שונה מהטל. שהיה לי בבית! מאותו יום ועד היום כבר שבוע ימים אני מצלצלת לחב' זבק בבקשה שיחזירו לי את המס'. קודם אמרו לי הנציגים כי המספר מתעדכן תוך 24 שעות, עתה הם אומרים כי יש תקלה והם לא מצליחים לסגור את ההזמנה שלי ולפתוח חדשה, ומה אני אמורה לעות עם התקלות שלהם? בנתיים הלקוחות שלי לא מצליחים להגיש אותי וכל יום ללא טל הוא יום שבו אני מספידה לקוחות!!! דיברתי כבר עם מנהלי מחלקה, כל יום מבטיחים שיחזרו אלי שיטפלו בבעיה שלי תוך שעה ועד עכשו אני יושבת בלי קו! אני כבר לא יודעת מה לעשות אני כבר מוטשת, תעזרו לי בבקשה....
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת מספר הטלפון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|