פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת ראוטר לא תקין מספר פעמים ואי החלפה לראוטר מדגם אחר. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בזק סטור אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה קיבלתי ראוטר מדגם siemens מבזק, כאשר הוצאתי אותו מהקופסא נוכחתי לדעת שחלקיו הפנימיים משוחררים, פניתי לבזק סטור והחלפתי את הראוטר לאחר מאותו הדגם, את ראוטר זה לא הגדרתי עד מלפניי כחודש, מכיוון שאז לא היה לי צורך ברשת אלחוטית, כאשר ניסיתי להגדירו נוכחתי לדעת שהוא שומר את הנתונים למשך מס' דקות ואז מתאפס לחלוטין, לאחר מס' ניסיונות חייגתי לתומך בזק שאישר לי להחליפו, פניתי לבזק סטור וקיבלתי חלופי מאותו הדגם, כאשר נכנסתי לממשק הראוטר נוכחתי לדעת שהוא כבר מוגדר - משמע אינו חדש כלל, פניתי שוב לבזק וביקשתי להחליף את הראוטר, קיבלתי ראוטר חלופי מאותו הדגם, שוב הגדרתי אותו אך לאחר מס' שניות התאפס - תקלה זהה לראוטר שקיבלתי מהם בעבר, ביום ראשון האחרון פניתי שוב לבזק סטור (26/7), כאשר חיכיתי בתור נוכחתי לדעת שלקוחות חדשים מקבלים ראוטר מסוג DLINK, בקשתי אותו בעצמי כאשר הגיע תורי, נציגת בזק אמרה שאין בעיה רק שעליי לבקש אישור החלפת ראוטר לדגם אחר מהתמיכה הטכנית שלהם, חייגתי לנציג תמיכה הסברתי שאני מעוניינת ב DLINK עקב בעיות שיש לי עד כה עם ה siemens, הוא רשם פניה בנושא. שוב חיכיתי בתור (הפעם 20 דקות) הגעתי לנציגת שירות אחרת, הסברתי לה הכל והיא אמרה לי שאין אפשרות להחליף ל DLINK אפילו עם אישור תמיכה טכנית, הנציגת שירות שאמרה לי זאת אמרה שהיא הייתה בטוחה שזה כך. אחראית המשמרת התערבה בשלב זה, היא חייגה לתמיכה הטכנית ודיברה עם מנהלת המשמרת של הנציג שדיבר איתי, אפילו בשלב מסויים הביאה לי את אחראית המשמרת שרצתה לשמוע ממני מה אמר לי הנציג שלה, הסברתי לה שזה לא לעיניין ושזוהי חוצפה שהם עושים את כל הבירורים הללו איתי ומחפשים את האשם במקום פשוט לפתור לי את הבעיה. מנהלת בזק סטור הבהירה לי שרק לקוחות חדשים מקבלים ראוטר DLINK והיא יכולה לספק לי ראוטר מחודש מסוג asus - הכוונה היא למשומש, סרבתי לכך ועזבתי עם ה siemens הלא תקין, עד כה הייתי מרוצה מבזק, אך הזלזול שקיבלתי כלקוחה וותיקה שקיבלה מוצר פגום שוב ושוב ושוב הדהים אותי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הראוטר ל DLINK ופיצויי עבור בזבוז זמן לו גרמו לי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה