פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק נושא התלונה:
שורק זהורית שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה של בזק רק באינטרנט (תשתית) וביקשתי מהם להתנתק עקב מחיר גבוה. הם גובים ממני עבור "קו" (שאי אפשר לעשות איתו כלום) 25 ש"ח + 52.3 על ה"תשתית". הם טוענים כי אני מחוייבת אליהם לשנה מינואר כי הם נתנו לי חודש חינם. ואכן בינואר השנה עברתי דירה וכאשר ביקשתי מהם להעביר את הקו דיברתי איתם על אפשרות להוזלה במחיר והנציגה אמרה לי כי מכיוון שאני עוברת דירה הם נותנים לי חודש במתנה. לא ביקשתי להתחייב - ביקשתי רק לעבור דירה. חוץ מזה שאת החשבוניות משום מה - הם שלחו לכתובת הקודמת...(עד שאני עדכנתי אותם) אני מעוניינת להתנתק ולא מוכנה לשלם דמי יציאה על התחייבות שלא התחייבתי אליה.
ועוד משהו קטן לסיום: הם מציגים את המחיר שלהם בדרך מאוד שיקרית: הם טוענים כי התשתית עולה 52.3 ש"ח אך כאשר אמרתי לנציגה היום כי מהכיס שלי יוצא לי סכום הקרוב ל 80 ש"ח! היא אמרה כי אני משלמת על קו מחיר של 25 ש"ח. אמרתי לה כי זה לא משנה לי איך היא מחלקת את זה אבל לי מהכיס יותא על "סעיף תשתית אינטרנט" כ- 80 ש"ח בחודש! אז היא אמרה שהיא לא יכולה לדבר ככה כי הקו לא נחשב (מה עוד שיש לי טלפון של הוט - ולכן אין לי מה לעשות עם קו שלהם בכלל)
אוףףףףףףףףףףףףףף!
החברות הגדולות האלה!
מקווה לטיפול מהיר.
כספי סוג הנזק :
ניתוק ללא חיוב "דמי יציאה" פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה