פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כפולים ומכופלים של בזק וחיובים הזויים. נושא התלונה:
אדי תכלת שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
איתמר הראל, שלום רב.
אני בספק אם קיימת עוד לקוחה במאגר בזק, עם פניות כל כך מרובות ובכל אמצעי תיקשורת שקיים ואפשרי שפונה אליכם בשל בעיות בחיובים וכפילויות של גביה.
מעל לחצי שנה אני פונה אליכם ובכל פעם מגלה שאין מי שיתן מענה מקצועי, מדוייק לבעיות שהעלתי בפניכם.
-נתחיל בבעיה ראשונה, קיבלתי נט חינם דרך יס ב2/08, חייבתם אותי מלא, ורק לאחר 7 חודשים זיכתם אותי וכראות עינכם ולא בסכומים מדוייקים, לא די בכך, פרסתם את הזיכוי על 3 חודשים, לא אבסורד?
-ביצעתי העתקת קו טלפון ומעבר דירה מאשדוד לרמת גן, ב2/09 למרות כל הפניות שלי כל החשבונות המשיכו להגיע לאשדוד, מה שגרם לאיחור ועיכוב בתשלומים.
-שיגרתי שוב- אתמול לבזק, מספר לא קטן של חשבוניות בפועל שיש בהם כפילויות של חיובים וזאת אני עושה כבר כמה חודשים ואין מענה.
-אתמול נציגה שלכם דורית, טענה, שחיוב שקיים בכרטיס אשראי בעיסקה טלפונית לא מופיע אצלכם במערכת בוודאות, ואילצה אותי לשגר טפסים רלוונטיים, עד לרגע זה, דורית מכחישה קיום של תשלום ואדווה מאשרת קיום של תשלום, אבסורד, לא?
ב-14/7/09 חייבתם אותי בכרטיס אשראי בתשלום כפול בו זמנית שהודעתם לי שאין אישור מחב' האשרי וניגשתי לשלם בדואר, מה שבפועל לא נכון, רק שהמערכת המענה הקולי שלכם לא "עודכנה" בזמן, שילמתי פעמיים את החוב לכם, לא ראיתם לנכון להחזיר את הכסף לכרטיס האשראי והחלטם להשאיר אותי ב"יתרת זכות" ורק משום שאצלכם במערכת שוב לא ראו את הזיכויים.
איתמר, אתמול שיגרתי למערכת 4 חשבונות בזק עם חיובים הזויים, כפילויות, שאף נציגה שלכם לא מצאה מאין הם נבעו ובכלל על מה הם מופיעים.
ותמיד אמרו "נברר ונחזור" וכלום לא קורה.
דוגמא קלסית ביותר לחיוב הזוי , חיברתם אותי לאינטרנט "חינם" ב 5/02/08 - בחודש 3/09 אני רואה חיוב אינטרנט לימים 31/01/08 - 5/2/08 ישנם עוד הרבה כאלה ובסכומים לא מבוטלים.
אני מעבירה את הנושא לטיפולך, מקווה שאחת ולתמיד מישהו שם ימצא לנכון להסביר איך בזק מחייבת בלי הקשר וקשר.
ולמה סכומים מתעוררים לחיים אחריי שנה ויותר כשיש הו"ק דרך כרטיס אשראי???

החזר כספי בלבד ולא זיכוי דרך החשבונות בגין כל החיובים הכפולים. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה