פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא מוצדקים וזיכויים מאוחרים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מזה מספר חודשים שאני פונה לבזק בפקס, במייל, טלפונית והנושא "בטיפול".
חיובים הולכים ונשנים, כפולים, הזויים, לא מובנים, בכל חודש ובגין שנים קודמות.
חיובים שאת הזיכוי עליהם בזק מחליטה לפרוש ב"תשלומים" ולאחר חודשים רבים.
איריס, נציגת שירות לקוחות היא ו שעומדת מולי מול הירורים הנ"ל, היא זו שמתכתבת איתי במייל, וכבר 14 יום, וכלום, שוב יוצאת חשבונית בחיובים שלא אמורים להיות, ושוב אין את הזיכויים שנרשמו על ידה ושוב אני מקבלת חיוב שוטף ללא זיכוי משום ש"הנושא עדיין בטיפול ובירור".
אם בזק חייבת לי כספים, למה היא לא מצמידה לכך מדד, ריבית פיגורים והצמדות כפי שהם עושים בחשבונות שלהם????
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ומייד, ללא עכבות צמוד עם רביות לפיגורים שלהם. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה