פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו הטלפון לא עובד כבר שבוע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מאז תחילת השבוע (ראשון או שני 23-24.08.09 ) ביום בו טכנאי בזק חיברו את המנויים ל טכנולוגיה החדשה. חדל קין הטלפון שלי מלעבוד (חשוב לציין שהאינטרנט חזר לעבוד בו ביום).
מיום זה עד סוף השבוע ניהלתי שיחות עם מגוון אנשי בזק 166 אולם ללא הועיל הבעיה לא הובנה והטיפול בטח לא היה יעיל - התוצאה עד היום אין לי קו טלפון: אבל יש לי שתי הודעות sms מבזק שאומרות _ש ...הטיפול בתקלה הסתיים????
מה שקורה בפועל זה שהקו מופיע בצורה אקראית(????) וכך גם נעלם.
כאשר הקיו מופיע הוא עושה זאת לזמן קצר ביותר . המצב כרגע הוא שאין לי קיו ומסתבר גם שאין לי ממש עם מי לדבר.
הטלפון משרת את העסק שלי - סטודיו לצילום. כל הפרסום שלי על מס טלפון זה מה אני אמור לעשות ??? עזרה בבקשה. כל עצה תתקבל בברכה.
הערה: כאשר אני כותב שהבעיה לא הובנה הכוונה היא לכך שגם אחרי שיחה עם 166 כאשר הם אומרים לי " שכרגע אין אפשרות לשלוח טכנאי ולכן הטיפול בתקלה יוכל להתבצע רק מחר..." למרות תחנוני הם מתעקשים שהיום כבר מאוחר ולכן רק מחר יטפלו בתקלה. אבל מה שקורה בפועל זה שכמה דקות אחרי השיחה חוזר הקו בפתאומיות. ומהר מאוד נעלם כלא היה. . שוב אינטרנט כן יש לי מה שאומר שסביר כי הבעיה לא אצלי כי אם אצלם. מה יהיה???
כספי סוג הנזק :
קודם כל שקו הטלפון יחזור עם הבנת הנזק שניגרם לעסק שלי -מה שאומר איכפתיות לפיתרון יעיל ומיידי. נתחיל בזה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה