פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות בטיפול בבעיה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

לפני כשבועיים פניתי לבזק במסגרת המבצע 4 מגה + מסך.
לשם קבלת המסך במסגרת המבצע, נאמר לי לגשת תוך מס' ימים לבזק סטור בבאר שבע לקבלת המוצר.
לתדהמתי, בבזק סטור נאמר לי שאינם יכולים לספק לי את המסך עקב בעיה בחשבון הבנק.
כאן ברצוני לציין שהבעיה בחשבון הבנק נפתרה מזמן, הבעיה היתה בהעברת חשבון מבנק לבנק ועד לקבלת אישור הוראות הקבע למינהם ולא בעיה בתשלומים.
פניתי לאגף פניות הציבור ביום 6.9.09 והיום 8.9.09 ועד לרגע זה טרם נעניתי.
הריני פונה אליכם בבקשה לטפל בדחיפות בבעיה.
מיותר לציין שאנו כלקוחות וותיקים של בזק מאוכזבים מחוסר ההתייחסות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה