פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח ואי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תמיכה של אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשעה 14:30 ביום שישי פניתי למוקד תמיכה טכנית בעקבות בעיית חיבור של אינטרנט אלחוטי במחשב.הוינדוס אצלי הינו ברוסית והנציג לא הציח לעבור איתי על הגדרות ואמר כי תוך שעתיים יחזרו אלי ברוסית כדי לפתור לי את התקלה.
אף אחד לא חזר ואני שוב התקשרתי בשעה 21:30 בערב, המתנה של 38 דקות עד שיענו לי. ביקשתי לדבר עם אחראי. הבטיחו לי שיחזרו אלי ביום ראשון על הבוקר.
יום שלישי. עדיין לא חזרו אלי. אני מתקשרת שוב, המתנה של 23 דקות עונה לי נציג בשם מוחמד, אני מבקשת ממנו את האחראי, אחרי עוד כ-15 דקות המתנה עונה לי נציג שמציג את עצמו כנציג בכיר ומאשר לי החלפה של מודם. ביקשתי ממנו החלפה למודם של DLINK והוא אומר כי עם יש במלאי בבזק סטור אין לו בעיה שחליפו לי למודם מסוג זה.
17:15 אני מגיעה לבזק סטור שם נציגה טוענת כי היא לא יכולה להחליף לי. מתקשרת למוקד תמיכה המתנה של 25 דקות, עד שעונים לה, בסופו של דבר הנציג לא מאשר החלפה. ברצוני לציין שכשנסנסתי לבזק סטור לא היה שם איש לפני הוחזקתי בסניף כמעט שעה ובזמן הזה קיבלתי דו"ח על חניה בעקבות העיקוב שנוצר. אני יודעת שבזק לא אחראיים על דו"חות חניה אך עם לא היו מעקבים אותי ועם היו דואגים לחניה באזור הנזק הזה היה נמנע.
הסיפור לא מסתיים כאן. מתקשר אלי בערב לא זוכרת את השעה המדוייקת שוב נציג בכיר לא זוכרת את שמו וטוען כי אין הקלטות מהשיחה שהתבצעה ביום שישי בשעה 21:30 ואין להם בקשה שלי לשיחת מנהל. כמו כן במקום לזקות אותי על הזמן שאני לא מצליחה לגלוש מתיע לי פיצוי שדקות שיחה שהעלות שלו לא משתווה לימים שאני לא גלשתי ועוגמת נפש ועצבים בכל הימים האלה. יחד עם זאת כאשר אני מבקשת להתלונן בפני מישהו בכיר יותר הוא טוען כי אין אחד כזה ושאני מוזמנת לפנות לפניות הציבור עם אני לא מרוצה.
בנוסף מבטיח לי כי יחזרו אלי למחרת בין שעות 12-14 לנייד שלי כדי להתקין איתי את הראוטר החדש שנלקח לבזק סטור.
אתמול אני כל היום המתנתי שמישהו מבזק יתקשר אלי. אך לא קיבלתי אף שיחה. כמו כן היתי בבית בשעות שהובטחו לי.
מסתבר שהם התקשרו אלי הביתה ואת השיחה קיבל בעלי שהיה אחרי משמרת לילה ולא הבין מי מתקשר בכלל. שיחה אחת היתה בשעות הבור סביב שעה 10 ושיחה שניה בערך בשעה 15.
היום שוב התקשרו מבזק הביתה ובעלי אמר להם שיתקשרו אלי לנייד הנציג שהתקשר, דוד, טען כי אין להם את הנייד שלי, למרות שהנציג הבכיר האחרון שדיבר איתי התקשר אלי לנייד והנייד שלי אמור להיות רשום אצלהם במערכת.
כרגע אני שוב לא בבית ולא יכולה לבצע את ההתקנה ושוב אין לי אינטרנט.
ואני שוב מחכה לחזרה של מנהלים אלי. סיפור שלא נגמר. רק תירוצים ושקרים כל הזמן!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה של מודם למודם DLINK, פתרון בעיית גלישה, פיצוי הוגן מבזק על הזמן שלא הצלחתי לגלוש השווה בערך למספר ימים שלא גלשתי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה