|
|
|
|
|
|
המתנה ארוכה ובלתי נסבלת לתמיכה טכנית לBNET |
נושא התלונה: |
חזן יוסף |
שם/כינוי: |
יום שישי 11 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
כל פעם שאני צריך תמיכה מבזק (166) לבעיות בראוטר אלחוטי ההמתנה למענה הנציג היא מאוד ארוכה ובלתי נסבלת. מרגישים כאילו שיש נציג אחד לתמיכה לכל הארץ .
אני לא מדבר על זה ששרות זה הוא בתשלום למרות שלא נראה לי שום הצדקה לשלם בשביל לקבל תמיכה טכנית מבזק על שרות זה , כי מספיק מה שבזק גובה על תשלום לתשתית אינטרנט.
|
תשלום לא מוצדק |
סוג הנזק : |
התמיכה צריכה להיות בחינם ללקוחות וההמתנה צריכה להתקצר משמעותית. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|