פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ארוכה ובלתי נסבלת לתמיכה טכנית לBNET נושא התלונה:
חזן יוסף שם/כינוי:
‏יום שישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
כל פעם שאני צריך תמיכה מבזק (166) לבעיות בראוטר אלחוטי ההמתנה למענה הנציג היא מאוד ארוכה ובלתי נסבלת. מרגישים כאילו שיש נציג אחד לתמיכה לכל הארץ .
אני לא מדבר על זה ששרות זה הוא בתשלום למרות שלא נראה לי שום הצדקה לשלם בשביל לקבל תמיכה טכנית מבזק על שרות זה , כי מספיק מה שבזק גובה על תשלום לתשתית אינטרנט.
תשלום לא מוצדק סוג הנזק :
התמיכה צריכה להיות בחינם ללקוחות וההמתנה צריכה להתקצר משמעותית. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה