|
|
|
|
|
|
טיפול כושל בהתקנת קו הטלפון |
נושא התלונה: |
יום שני 21 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אייזנברג 15 רחובות 76290 |
כתובת: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לרגל יציאה לחו"ל למספר חודשים ניתקתי את קו הטלפון. כשחזרתי ביקשתי להתקין קו חדש ומכאן הבעיות:
בתאריך 21.9.09 סיוון נתנה לי מספר טלפון והודיעה לי עוד באותו יום שהקו פעיל. חזרתי הבייתה מהעבודה והקו לא פעיל.
בתאריך 22.9.09 התקשרתי לברר מדוע אין קו נעניתי שיש בעיה כוון שהקו הותקן על בסיס טכניקה חדשה אבל עד סוף היום הכל יהיה בסדר. לא היה קו.
בתאריך 23.9.09 התקשרתי בשעה 10 בבקר ואורנה סיפרה לי שוב שהקו הותקן על בסיס טכניקה חדשה ועבר לטיפול במחלקה מיוחדת. הבטיחה שמישהו מהמחלקה המיוחדת יחזור אלי תוך שעה שעתיים. בשעה 14.30 התקשרתי פעם נוספת הפעם ענתה לי עינב ולאחר ברור שערכה הודיעה לי שיש בעיה ומטפלים בה. מאמינה שמחר בבקר יהיה בסדר אבל לא מבטיחה. לשאלתי אם היא יכולה להגיד לי מתי יהיה קו היא נמנעה מלתת תשובה.
שאלתי היא, מתי סוף סוף אפשר יהיה לדבר בטלפון.
מדוע השרות ב 166 כל כך גרוע. אני מבזבז זמן רב מאד עד לקבלת נציג השרות, וחמור מזה ניתוק שיחות כאשר מעבירים אותי מנציג אחד למשנהו.
בברכת חתימה טובה
ד"ר יפת בן יפת
ת.ז. 42958272
נייד 050-6220530
|
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|