|
|
|
|
|
|
הטעיית הצרכן |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים התחברנו לשירותי האינטרנט של בזק. לפני עשרה חודשים עברנו דירה והטכנאי שבא לחבר את הקו בדירה החדשה הודיע כי מגיעה לנו מתנה - מודם אלחוטי. כשנשאל במפורש השיב כי אין שום התחייבות ומדובר במתנה.
היום כשאנו רוצים להתנתק מהשירות - דורשים מאיתנו לשלם עבור המודם בטענה שקיימת התחייבות לשנתיים. נציג השירות הבטיח למצוא את דף ההתחייבות ולחזור אלינו. כמובן שהוא לא חזר. כשפנינו שוב לבזק נאמר לנו שהטופס לא קיים כיוון ש"הוא ישן מדי...", ואנחנו מחויבים לשלם את עלות המכשיר.
|
בזבוז זמן, עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לסיים את ההתקשרות מול בזק לאלתר ללא חיוב עלות המודם (המודם תקין לחלוטין ואנחנו נשמח להחזיר אותו לחברה) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|