פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מהירות תשתית האינטרנט נושא התלונה:
עומר אמג'ד שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני כבר יותר מחצי שנה מתרוצץ (טלפונית) בין המחלקת התמיכה הטכנית לבקשת טיפול בענייני שהוא מהירות הגלישה בדירה שלי , לאחר בדיקת הטכנאים של בזק שהיגיעו לביתי אבחנתם לבעייה היא בעיית תשתית העמודים ולא בעיית תשתית הבית והפנו אותי לטכנאים של התשתיות לאחר שאמתו את המסוגליות לאיזור בו אני גר שכן קיימת האופציה לקבל מהירות גלישה אפילו עד 4 מיגה (המהירות שאני משלם עליה הינה 2.5 מיגה ) טכנאיי התשתית זומנו אליי , אבל בפועל לא ראיתי שזה ייושם, נדנדתי לשירות הטכני של בזק וכל הזמן קיבלתי אותה תשובה " מחר הם אצלכם באיזור ויטפלו בבעייה " , " מחר תהייה זמן הם יתקשרו אליך " וכו וכו לא התקשרו , לא היגיעו , ולא היו , עד שפעם התקשרתי לשירות הטכני ואז בחורה כל שהיא הודתה ש" בדרך כלל טכנאיי התשתית הם סוג של מנהלים שאין לנו את האפשרות לדבר או ללחוץ עליהם , הם עושים מה שבא להם "
אני יכול להבין שבעייות תשתית הינה בעייה מורכבת יותר וזה יקח זמן מסויים עד לתיקון המלא , לזה אני נתתי יותר ממה שיועצי השירות הטכני הקציבו בזמן לבעייה להפטר ,ובמקום שבוע חיקיתי שבוע וחצי , אבל כבר הגיע הזמן לפטור את הבעיה
באיזור שאני מתגורר בו יש יותר מ-8000 בתים גולשים בתשתית של בזק ,ונהנים מגלישה מהירה ואיכותית בשכונה שלי (מדובר על כפר קטן יחסית ) ישנם קרובי משפחתי שהמרחק בינינו לא עולה מ 3 מטרים (ביקושי חניה לרכב אחד ) והם גולשים במהירות גלישה של 2 מיגה , התבקשתי באחד השיחות עם התמיכה הטכנית לתת להם את מס' טלפון של אחד משכניי בשל לאמת את דבריי , וכן אמתי את זה , ולאחר מכן קיבלתי את אותה מסכנה שכן אפשר אבל יש בעייה ונטפל בזה ( מס' טלפון של אחד משכניי והוא הדוד של זה 09-8743316 חוסין עומר )
לאחר כל האימותים וכל הזמן שחיקיתי בשל לקבל את המהירות שאני כבר משלם עליה יותר מחצי שנה אני אמור לקבל את השירות ולפטור את הבעייה באופן אחד ולעולם

עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה