ניתוק הקו ללא תיקון |
נושא התלונה: |
שם טוב גלית |
שם/כינוי: |
יום רביעי 07 אוקטובר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
שדרות מוריה 58 |
כתובת: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום רביעי בסביבות הצהריים התנתק לי הקו במפתיע, וכשפניתי לבזק הם טענו
שיש תקלה באיזורינו ושזה בטיפול, ועד לרגע זה, זה לא תוקן.
ועליי להדגיש שאני משלמת את המיסים חודש בחודשו וזו לא הסיבה לניתוק.
וכשבעלי התקשר היום ביום א' 11/10/09
בבוקר, הם טענו שהתיקון יתעכב עד ה 17/10 שזה ביום שבת ושעד אז זה יטופל..
הייתכן שאני אשאר בלי קו לאורך כל הזמן הזה? לא מספיק חיכיתי 4 ימים, אחכה עוד? מה זה הדבר הזה? מי יכול להיות בלי טלפון? ואם יהיה לי מקרה חירום, מה אעשה? למרות שיש את הניידים, אבל זה לא מספיק.
|
אני רוצה שהקו הטלפון שלי יוחזר במהרה ללא עיכובים נוספים ולא אפנה חברה אחרת של טלפונים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|