פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק הקו ללא תיקון נושא התלונה:
שם טוב גלית שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏07 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שדרות מוריה 58 כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי בסביבות הצהריים התנתק לי הקו במפתיע, וכשפניתי לבזק הם טענו
שיש תקלה באיזורינו ושזה בטיפול, ועד לרגע זה, זה לא תוקן.
ועליי להדגיש שאני משלמת את המיסים חודש בחודשו וזו לא הסיבה לניתוק.
וכשבעלי התקשר היום ביום א' 11/10/09
בבוקר, הם טענו שהתיקון יתעכב עד ה 17/10 שזה ביום שבת ושעד אז זה יטופל..
הייתכן שאני אשאר בלי קו לאורך כל הזמן הזה? לא מספיק חיכיתי 4 ימים, אחכה עוד? מה זה הדבר הזה? מי יכול להיות בלי טלפון? ואם יהיה לי מקרה חירום, מה אעשה? למרות שיש את הניידים, אבל זה לא מספיק.
אני רוצה שהקו הטלפון שלי יוחזר במהרה ללא עיכובים נוספים ולא אפנה חברה אחרת של טלפונים. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה