פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי- טיפול לקוי וחוסר מענה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
פניתי לחברת בזק למוקד 199 בבקשה להעתיק את קו הטלפון מביתנו הקודם לביתנו החדש ביישוב עצמון שבגליל. נמסר לי ע"י נציגת השירות כי טרם נסתיימו עב' התשתית במקום ולכן לא ניתן לצפות מתי נחובר לקו טלפון. מה שמוזר הוא, שחברת HOT סיימה את התשתיות שם מזמן וכל המשפחות שנקלטות ביישוב מתחברות אליה.
אנו כלקוחות ותיקים מאד של בזק פנינו בשאלה - כיצד חב' בזק הגדולה והמכובדת לא מסוגלת לחבר קוי טלפון זמן ממושך כל כך (העבודות באתר נמשכות כבר קרוב לשנתיים) וקבלנו תשובה מנציגת השירות שאין מה לעשות. פניתי טלפונית ובאמצעות האינטרנט למנכ"ל בזק, אבי גבאי, השארתי הודעה וכמובן שלא נעניתי. כמו כן פניתי למר איתמר הממונה על שירות לקוחות פרטיים וגם משם לא נעניתי.
האם זהו השירות הטוב היעיל והמקצועי שבזק כ"כ מתגאה בו???????

אודה לעזרתכם בקבלת התייחסות מהנהלת בזק לעניין הדחוף לנו.
תקשורת סוג הנזק :
קבלת מענה מחברת בזק ופתרון לחיבור ביתנו לקו טלפון בדחיפות. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה