פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין על דמי התקנה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה וותיקה של בזק. לפני כשנה ביקשתי להקפיא את הקו למשך שנה , שילמתי כל חודש כמה שקלים והובטחו לי 2 דברים:
1. שמספר הטלפון שלי נשמר לי.
2. שלא אצטרך לשלם דמי התקנה.

בפועל כשביקשתי לחבר את הקו נאמר לי שקו הטלפון שלי כבר לא שלי - למרות ששילמתי כל חודש.
בנוסף נדהמתי לגלות בחשבונית החודשית חיוב נוסף של 150 ש"ח עבור התקנה!

אני המומה מהשירות ומהרמאות,
הייתי דווקא לקוחה מרוצה של בזק עד כה.
בזבוז זמן ושיחות טלפון. סוג הנזק :
פיצוי כספי עבור החיוב שלא כדין. ועבור בזבוז השמן. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה