פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברת האינטרנט לקו טלפון בדירה חדשה. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
לפני כשנה עברתי לגור לבד והתחברתי לקו טלפון של בזק יחד עם האינטרנט, כחלוף שנה החלטתי לחזור לגור עם ההורים והקפאתי את קו הטלפון שהיה לי עד שהמצא דירה חדשה ,אך את האינטרנט רציתי להעביר איתי לקו הטלפון של הוריי.
התקשרתי 199 הסברתי שברצוני להקפיא את הקו ולהעביר רק את האינטרנט איתי אך הסברתי שהוריי אינם מעוניינים לשלם את חשבון האינטרנט שלי ולכן ביקשתי שחשבון האינטרנט עדיין יצא באותה חשבונית של ההוראת קבע שכבר קיימת אצלכם.כמובן בחשבונות נפרדים
נתקלתי בהתחלה בתגובה נורא נחמדה: "אין בעיה אל תדאגי הכל בסדר" יום למחרת הגיע אליי טכנאי,אך מכוון שאין לי קו טלפון בחדר הטכנאי המליץ לי לא לקדוח בקיר אלא לרכוש את האינטרנט האלחוטי שישמש אותי גם בדירתי הבאה ללא הזמנת טכנאי ,רק שהוא לא עושה את זה וטכנאי אחר יגיע אליי רק למחרת.
ושוב יצאתי מוקדם מעבודתי ישבתי וחיכיתי לטכנאי שלא הגיע,התקשרתי שוב ל-199 שם קיבלתי תשובה שהטכנאי בדרך ואין לי מה לדאוג אך משום מה הטכנאי לא הגיע ואני ישבתי וחיכתי לו עד שעה שמונה בערב כאשר הבנתי שהוא לא יגיע יותר התקשרתי שוב אך המוקד כבר היה סגור ולמחרת כבר היה שישי ובקיצור כך התגלגלנו עד יום שלישי שאחרי(אני מזכירה שכבר עבר שבוע מהביקור הראשון של הטכנאי).
ביום שלישי סוף סוף הגיע אליי הטכנאי המיוחל שהמליץ לי שוב לרכוש את המתאם והמודם בחנות בזק סטור ולהתקשר 166 תמיכה ושהם יסבירו לי בטלפון בלי שום בעיות איך אני מתקינה את האינטרנט לבד וחוסכת 199 ש"ח ביקור טכנאי.או קיי הסכמתי ורכשתי בדיוק את מה שאמר הטכנאי ,אך כאשר התקשרתי ל-166 הם אמרו לי שבגלל מעבר הדירה הטכנאי הטעה אותי ואי אפשר לתת לי תמיכה בטלפון כי הוריי נחשבים כלקוח חדש וצריך טכנאי שיתחבר דרך ארון החשמל,
לאחר ועידה שעשינו עם אותו טכנאי התשובה היחידה שקיבלתי היא: "מצטער אני לא מנ"כל בזק".
בקיצור כנראה שבגלל שהמחשב שלי קצת ישן האינטרנט האלחוטי לא מתאים לו ואת זה אף אחד לא טרח להגיד לי - ממש נראה כאילו אף אחד לא רוצה לעבוד קשה בחברה גדולה כמו בזק.
וכך יצא שנשארתי ללא אינטרנט קרוב לחודש והתשובות היחידות שקיבלתי מהשירות לקוחות שלכם זה שזה בעיה שלי או שאני יקנה מחשב חדש או שאני יפרמט אותו אבל סליחה עם כל הכבוד זה לא צריך לעניין את אף אחד מחברת בזק איזה מחשב יש לי, ואף נציג בן 21 שיושב שם לא ינהל לי את החיים ויגיד לי לפרמט את המחשב.
בסופו של דבר אף אחד לא היה מוכן להודות בטעות ואני נשארתי בלי אינטרנט מזה חודש ועם מתאם ומודם שקניתי במאתיים שקלים שחנות בזק סטור לא מוכנה לקבל חזרה כי הקופסא כבר נפתחה ,אבל מה אני אמורה לעשות שזה לא מתאים לי למחשב??!!
לסיכומו של עניין אני מאוד מאוד מאוד מקווה שכל השיחות שלכם מוקלטות ושמי שיושב קצת יותר למעלה מנציגי השירות שלכם יודע טוב מאוד איזה שירות גרוע ומזעזע אתם נותנים ללקוחות שלכם שמשלמים כל חודש ממיטב כספם ונשארים נאמנים לכם במקום לעבור למתחרים.
אחרי הכל קיבלתי את החשבונית הראשונה ואיזה פלא אף אחד לא טרח לפצל את החשבונית לשניים ויותר מזה אף אחד אפילו לא טרח להודיע לי על כך ועכשיו יש לי ביד חשבונית שלי ושל הוריי על סך 450 ש"ח ששנינו לא מבינים מה לעזאזל קורה פה??
והחודש פיצוי שדאגו לתת לי בניתוקים בכלל לא נרשמה וחשבונית הראשונה הגיע אליי כאילו לא היו דברים מעולם.
אז אני רוצה לשאול אתכם:מה קורה פה???
איזה מין חברה זו בזק???
ולמה זה השירות שמגיע לי??
אני מודיעה לכם שאני מתכוונת ללכת עם התלונה שלי גם לנציב תלונות הציבור ועד שאני לא יקבל תשובות הולמות על כל העוגמת נפש שעברתי ועד שאני גם לא ייקבל תיקון לחשבונית האחרונה שנשלחה אליי וכמובן עם פיצוי הרבה יותר הולם מחודש מסכן שנתתם לי על מנת לסתום לי את הפה והכי מצחיק שבסוף גם חייבתם אותי .אני לא יודעת אם אני או הוריי נרצה להמשיך ולהיות לקוחות של חברה כמו בזק.
אני דורשת לקבל תשובתכם בהקדם האפשרי.
נ.ב
לא טרחתי להזכיר אפילו את הזמן שהקדשתי ויצאתי מוקדם כל פעם מחדש מעבודה,ועל כל השיחות הארוכות שהעבירו אותי מאחד לאחד בטלפון ועל הזמן שביזבזתי לריק.
בזבוז זמן. סוג הנזק :
תשובתכם וטיפולכם במלוא החומרה . פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה