פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא ראויה של חברת בזק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד מחלקת פניות הציבור של חברת בזק,

פקס: 1800-222-110
לכל הנוגע בדבר,

אני פונה אליכם בשל מקרה שלא אמור לקרות בחברה רצינית המכבדת את לקוחותיה ואת זמנם. ביום חמישי 15/10 ראיתי לפתע שאין בביתי גישה לאינטרנט. התקשרתי לבזק על מנת לברר ממה נובע הדבר ונאמר לי שישנה בעיה של בזק באזור בו אני גר ושהמועד הקרוב ביותר בו יוכל להגיע טכנאי מבזק לתקן את הבעיה הוא ביום רביעי עוד שבוע, 21/10. בנוסף נאמר לי שאני יכול לנסות להתקשר למחרת לבדוק אם יש טכנאי שיוכל לבוא קודם.
למחרת, ביום שישי, התקשרתי ושוב נאמר לי שרק ביום רביעי יוכלו לבוא מבזק לטפל בבעיה.
הגישה לאינטרנט מהבית חיונית לי מאחר ואני עובד מהבית. במהלך סוף השבוע הנוכחי נמנע ממני למלא את חובתי לעבודתי. בימים אלו אני עורך מחקר חשוב מאוד באוניברסיטה ואני זקוק לגישה מהבית למחשבים שבאוניברסיטה. הגישה לאינטרנט מבחינתי היא חיונית ביותר. אני מצפה מהחברה שמספקת לי את שירותי האינטרנט להיות מסוגלת לטפל באופן מידי בתקלות מסוג זה שהן מאוד קריטיות לאנשים כמוני ולא לדחות את הטיפול בשבוע, דבר שלא מקובל לחלוטין.
בתור לקוח מזה שנים רבות של בזק אני מבקש שיתבצע טיפול מיידי בתקלה שנגרמה שלא באשמתי, ומונעת ממני גישה לאינטרנט מזה כמה ימים.
אבקש גם לזכות את חשבוני על הימים בהם נמנעה ממני הגישה לאינטרנט, החל מיום חמישי 15/10 ועד מועד תום הטיפול בבעיה. בנוסף לכך אני רואה לנכון לבקש פיצוי ראוי על חוסר הנוחות הרב והנזק שנגרם לי מאי יכולתי להתחבר לאינטרנט.
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה