פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי חבילה של 5 מגה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שנים התחברנו לחבילה בעלת רוחב פס 5של מגה.
בתחילת 2008 ואף לפני כן, המהירות שסופקה בפועל היתה של מגה וחצי ומטה.
שירות התמיכה שלח טכנאי לפני מספר חודשים שאכן וידא ומצא שהמהירות בפועל היא רק של מגה וחצי ומטה וזאת למרות שרשמית לפי הקו מסופק רוחב פס של 5 מגה. בעיה זו התגלתה בכל הישוב (ישוב תקוע) כבר ב2008
אני מבקש לזכות אותי על ההפרש בין מחיר של חבילת מגה וחצי ל5 מגה על כל התקופה בה המספר רשום על רוחב פס בן חמש מגה ולא רק על התקופה שבה פניתי אליכם.
כמו כן אם יש בידכם הוכחות על כך שגלשתי בפועל (כי מה שרשום אצלכם אינו המהירות בפועל כמו שהטכנאים שלכם מודים)
אנא ספקו לי את ההוכחה, והחל מהרגע האחרון שבו בפועל גלשנו ב5 מגה תזכו אותי ולא מרגע פתיחת התלונה כמו המדיניות המוצהרת והלא הוגנת שאתם נוקטים בה.
עליכם לספק הוכחה שגלשתי בפועל חמש מגה אחרי שהודתם שאין ביכולתכם לספק רוחב פס כזה ולא להיפך, כמו כן עליכם לוודא בכל יתר בתי הישוב שאינכם גובים ברשלנותכם תשלום יתר על רוחב פס שלא מסופק.
כספי סוג הנזק :
זיכוי על כל התקופה בה הקו רשום על החבילה של 5 מגה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה