פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות השירות בראשון לציון - השבתת שירות - תקלות קו - איכות שמע - ניתוקים - נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כחודש וחצי יש תקלות חוזרות ונשנות בשירותי בזק (ראה פירוט בנדון). זה התחיל מאז שהותקנה הרשת חדשה שלהם, NGN, אותה בזק מפרסמת בצורה מאסיבית והמתימרת לפתוח עולם חדש בפני הלקוחות. זה אכן עולם חדש,עולם של תקלות חוזרות ונשנות ושירות גרוע. הדבר אומת גם באמצעות שיחה עם מוקד 166, המוקדנית טענה ש"כרטיס כלשהו התקלקל" ושהם עושים מאמצים לאתר את התקלה.
מבחינתי וכנראה של צרכנים אחרים גם-כן מדובר במונופול שאינו משרת את לקוחותיו בניגוד להתחיבויותיו המוצהרות, ואני מניח שזה גם גורם נזקים כספיים.
עגמת נפש סוג הנזק :
תיקון דחוף של התקלות, אספקת שירותים סדירים והודעה/הודאה פומבית של בזק בתקלות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה