פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים וחלמאות בתיקון תקלה נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
166 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.11 בבוקר התלונן יוסף קזקו מרחוב רימון 12 בני ברק כי קו הטלפון שלו שמספרו 036749827 אינו פועל. נקבע לו תור לטכנאי לתאריך 2.11 בין השעות 0800-1000 . אני , דוד קציר טלפון נייד 0544374441 , התקשרתי יום קודם ל-166 ודברתי עם בחור בשם ציון והדגשתי שמדובר בהורים ניצולי שואה בני 85 ו-81 ולהם מיכשור שח"ל המחובר באמצעות קו הטלפון ובקשתי לזרז את הטיפול וכך הובטח לי.
הטכנאי לא הגיע בזמן המיועד. התקשרתי שוב ל-166 ונאמר לי שבזק סברה שמדובר בתקלה מערכתית ושהיא תוקנה ולכן בוטל הטכנאי. אמרתי לבזק שהתקלה ממשיכה ואין להם סיבה לא לשלוח טכנאי. חזרתי על כל פרטי הוריי והרקע שלהם והובטח לי על ידי מוקדן חביב בשם דוד כי מנהל המחלקה בכבודו ובעצמו הורה על שליחת טכנאי עד השעה 17.00 לבית הוריי. הטכנאי לא הגיע ושוב התקשרתי ל-166 . המוקדנית הצליחה לדבר עם הטכנאי בשטח שאמר לה כי איש לא דיבר עמו לגבי התקלה. נכון לעכשיו התקלה לא נפתרה ואין פיתרון באופק.
השאלות המתבקשות :
בזק רכשה ציוד בדיקת קווים בהון עתק. על סמך איזו בדיקה הם ביטלו את הטכנאי שנועד להגיע להוריי , הרי הקו לא תוקן כלל ?
ועוד : החלטת בזק לבטל את הטכנאי לא הגיעה לידיעת הוריי או לידיעתי על אף שבקשתי מכל המוקדנים להיות עמי בקשר לנייד. כיצד משאירים קשישים צמודים לביתם ללא כל הודעה על ביטול הטכנאי ?
ועוד : קבלתי הבטחה מהמוקדן דוד כי מנהל המחלקה דואג להגעת טכנאי , בעוד הטכנאי אמר שאיש לא דיבר עמו. המדובר בדבר שקר, חד וחלק ?
תודה , דוד קציר.
בזבוז זמן ונזק כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה