|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
1-ביטול פגישת טכנאי ללא הודעה.
2-חיוב חשבון לאחר ביטולו בטענה שלא נתקבלה פנייה שכזו.
3-לא ניתן לדבר עם אותו נציג עימו דיברת ומכיר והיה אמור לטפל בבעיה.דבר שגוזל זמן וגרוע מכך מעצבן כל פעם שצריך להסביר את הבעיה מחדש.
4-הבטחות לחזרה טלפונית של נציגי שירות.לא מיתקיימות.
5-חיוב של שיחה מזוהה במשך מעל שנתיים,ללא המצאות מכשיר טלפון בקו המדובר וללא הוצאת או קבלת שיחות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|