פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה שלא קיבלה כל התייחסות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר נשלחה אליכם תלונה שלא קיבלה שום התיחסות,באזור חודש פברואר פניתי אלכם שוב לגבי התלונה ועד היום לא התקבלה כל התייחסות,זהו נסיוני האחרון לפנות אליכם לפני פניה ליעוץ משפטי,כמובן שהתלונה נוגעת לקו 035591831
בתאריך ה11.12 תואם לי הגעת טכנאי ליום שישי בבוקר.
לדאבוני הטכנאי לא הגיע.
ביום ראשון יצרתי קשר עם הניצג שלכם שהסביר לי שהטכנאי לא הגיע ביום שישי והוא ברגע זה ממש עובד על התקלה.
כעבור כשעה קיבלתי טלפון מהטכנאי שאמר שהוא יגיע ביום שני.
לשימחתי הרבה ביום שני באמת הגיע סוף סוף הטכנאי וסידר את התקלה.
ע"פ חוק הטכנאים כאשר טכנאי מאחר עד 3 שעות מגיע פיצוי של 300 ומעל 3 שעות מגיע פיצוי של 600 ש"ח,ולכן יצרתי קשר עם בזק לגבי הפיצוי והם אמרו לי שהחוק לא תקף על ביקור טכנאי אלא רק על הבאת ציוד בתשלום.הדבר הזה אינו נכון ואינו חוקי ואני לא מצפה מחברה גדולה כמו בזק לא לכבד את החוק!

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה