אי טיפול וסחבת בחיבור קו לאתר עבודה- בזק עסקים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
להלן התמצית: מיום 15/10/09 נפתחה קריאת שירות להעתקת קו קיים לאתר עבודה.3 ימים לאחר מכן הגיע טכנאי ומסר שהכל בסדר,ושנודיע לבזק מתי יש להתקין את קופסאות החיבור ואת הכבלים מהארון הראשי, לאחר כ- 10 ימים כשהתקשרנו וביקשנו לעשות "עקוב אחרי"התברר כי הקו אינו שייך כלל לחברה ושיש בעיה טכנית ושל תשתיות במקום.לאחר עשרות טלפונים למוקד העסקי, הצלחנו לקבל את אותו מספר (למזלנו לא ניתן לאף אחד קודם), לאחר כשבוע שבקשנו לתאם טכנאי על מנת שיטפל בכל הקשור לחבור הקו כאמור לעיל אין עם מי לדבר, כל פעם אנו נענים בתשובה "שמשהוא יחזור אלינו" ואף אחד לא חוזר גם האנשים שאנו מבקשים לדבר עמם לא נמצאים.
|
דחוף לשלוח טכנאי ולסיים את הפרשה שהרי מדובר באתר עבודה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|