פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות בזק נושא התלונה:
זינגר אסנת שם/כינוי:
‏יום שני ‏09 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/11 נותקנו מקו הטלפון הביתי והאינטרנט הודענו על תקלנה נאמר לנו שלמחרת יגיע טכנאי למחרת לא הגיע טכנאי התקשרתי בתאריך 11/11 מוקד 166 אמרו לי שהיו מקרים דחופים יותר הגיע טכנאי בתאריך 12/11 ואמר שקבלן שבונה לידנו חתך את תשתית בזק עד לתאריך 19/11 לא תיקנו לנו את הקו לאחר שיחות ממושכות עם מוקד 166 ו 199 כל פעם סיפור אחר,בתאריך 19/11 חזר האינטרנט בערב ועד היום אין לנו קו טלפון,ברצוני לציין שאני עובדת דרך האינטרנט ויש לי הפסד ימי עבודה,בעלי לומד ולא יכל להגיע הביתה ונאלץ ללמוד אצל חברים בגלל שאין אינטרנט,בתקופה הנ"ל נאלצנו להשתמש בטלפון סלולרי שמעלה את סכום החשבון החודשי,אנחנו מעונינים לתבוע את בזק בעבור תקופה זו ושקרים וזלזול בלקוח לאורך כל תקופת הניתוק.
כספי וזלזול סוג הנזק :
תביעה לבזק פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה