פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע וחוסר אכפתיות מהלקוח וצרכיו נושא התלונה:
גבורי יערה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
צפת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל התקלקל קו הטלפון המשרת את הטלפון הקווי ואת האינטרנט
הודעתי לבזק ( אחרי שוודאתי עם אורנז שהבעיה אינה אצלם) ביום ראשון בערב .
נזקקתי לאינטרנט בדחפות על מנת לשלוח למכותבים רבים תוכניות שהייתי חייבת לסיים ולהחתים בדחיפות להגשה למשרד להגנת הסביבה.
שמעתי מבזק סיפורים בלתי רלוונטיים ש:מרכזת הטלפון יושבת בחצרו של תושב כורזים יש שאמרו שהוא לא מסכים לכניסת הטכנאים ביום שני ושלישי , מנהל האזוראמר שעלי כתושבת לפעול להוצאת המרכזת משטחו של התושב, ...
נגשתי אל האיש והוא אמר לי שאמר לבזק שיוכלו להכנס עד השעה 900 אבל הפקידה ענתה כי לטכנאים יש ישיבה וגם מנהל האזור אמר שלא מתאים שירקדו לפי החליל של בעל המגרש
זה שלי לא ינתן השרות שהתחייבו לו ושאני משלמת עליו באופן קבוע ולא מעט ..... זה לא רלוונטי!!!! אפילו שנקודתית הייתי זקוקה לקו נואשות ועבדתי פי כמה כדי לחפות על חסרונו.

גם פיצויי לא קבלתי

לצערי אין לי אפשרות לעבור לחברה אחרת אבל חשוב שתדעו שכשאומרים לכם בבזק שאתם חשובים להם ... הכוונה שהכסף שלכם מפרנס אותם יפה אבל הם לא יתאמצו בכלום לתת לכם את השרות המובטח אם זה דורש מהם קצת מאמץ.!!!!
כסף, עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה