פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק הכניסו לקוח להתחייבות, לקוח שלא נמצא בהתחייבות מבלי להודיע לו תוך כדי שיחה נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפנו לבזק למסלול בו אנו משלמים כל חודש מחיר גבוה במסלול שהוא ללא התחייבות. באחת השיחות שלנו בחודש אוקטובר לבזק שידרגנו את הקו מ1.5 ל2.5 מגה והנציגה בטלפון לא טרחה לציין שהפעולה הזו תפסיק לנו את המסלול ללא התחייבות ותכניס אותנו להתחייבות של שנה. במקרה או לא במקרה מאז שהכניסה הפקידה אותנו להתחייבות, כשלו להגיע כל החשבוניות המעידות על כך, כך שאפילו לא ידענו להתקשר ולבטל את ההתחייבות. כעת אנחנו מתקשרים למוקד ומדברים אם מי שרק אפשר ונתקלים בקירות וחוסר רצון לשמוע ולתקן את הטעות שבזק אחראית לה מכיוון שהאחריות של בזק ונציגיה להודיע ללקוח הממתין על הקו על שינויים מהסוג הזה. מיותר לציין כי אם הנציגה הייתה אומרת לי כי השינוי יגרום לכניסה להתחייבות לא הייתי משדרגת!!!!!.
עוגמת נפש, בזבוז זמן ועלבון חמור! סוג הנזק :
לקיחת אחריות על ידי ביטול ההתחייבות במיידי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה