פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב ניוד מספר בעיית בירוקרטיה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר התקנת קו HOT בביתי למטרת אינטרנט/טלפון, פניתי לבזק על מנת לנייד את הקו ל-HOT.
בזק לא אישרה את ניוד הקו עקב דירישת שדרוג לאינטרנט שנשלחה אליהם בשגגה מחברת-NETVISION (ספקית האנטרנט שלי).
פניתי ל-NETVISION על-מנת לבטל את הדרישה ונעניתי באופן מידי.
נציגת השרות של NETVISION שלחה קבצי ביטול תוך כדי השיחה.
כאשר פניתי בשנית לבזק על-מנת לאפשר ניידות, נאמר לי שעלי להמתין יום או יומיים עד שהם יקבלו את הביטול מ-NETVISION. הסברתי שהקבצים כבר נשלחו ושכל העניין הוא בכלל טעות, אך נעניתי בסרוב. אגף אחר בחברה מטפל בקבצים, כך נאמר לי,ואין לו שרות לקוחות. בקשתי להרים טלפון לאגף ולברר האם הגיע הביטול, אך נענתי בסרוב.
ביקשתי כבעלים של הקו לבטל לאלתר הפניה שהגיע מ-NETVISION (אחרי הכל אני הבעלים של הקו ואני זה שיקבע מה יעלה בגורלו) ועדיין נענתי בסרוב !
היתכן שבסוף 2009 עדיין העברת קבצי ביטול לבזק תערך יומיים וניידות של קו תתקע בשל בירוקרטיה שכזו ?
היתכן שדרישת בעלים של קו אינה קובעת והוא רק "הכיס שמשלם את הקו"?

עוגמת נפש סוג הנזק :
א.אמפטיה ב.נגישות של נציגי השרות לתיבת הדואר האלקטרוני של בזק... פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה