פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלחו לי קנס על ביטול התחייבות לקו אינטרנט,כאשר חידשו את הקו ללא הסכמתי!!!iv נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ברצונני להתלונן על חברת הבזק
יש לי בבית קו טלפון ותשתית של אינטרנט של בזק.

בחודש 10/2009 פניתי לבזק כדי לברר מתי מסתיים המבצע שלי לקו אינטרנט
נציגה של בזק הודיעה לי בעוד חודש 13/11
התעניינתי במבצעים שיש להם כיום לקו אינטרנט. היא הציעה לי מספר אפשרויות עם התחייבות לשנה.
בסוף השיחה הבהרתי לה שברצוני לבדוק בחברות נוספות ובמידה וארצה אחזור אלהם.
לאחר שבוע קיבלתי מכתב מבזק המברך אותי על חידוש התשתית האינטרנט
התקשרתי לבזק ואמרתי להם שלא ביקשתי להמשיך את ההתקשרות עימם והנציגה צירפה אותי ללא הסכמתי.
נציג שענה לי, בדק במחשב והבטיח לי שהם מבטלים את ההתחייבות
לאחר מספר שיחות נוספות למוקד הבזק, הודיעו לי שהם ביטלו ההתייבות.

למרות כל הסיפור, בסוף החלטתי לחדש את המנוי שלי לתשתית אינטרנט בבזק כולל התייבות לשנה נוספת.
היום, 14/12/09, קיבלתי חשבון בזק ולתדהמתי גיליתי שהם חייבו אותי ב-"יציאה מוקדמת מהתחייבות במבצע אינטרנט" על סך 504.89 שקל.

אין לי מילים להביע את העוגמת הנפש שנגרמה לי מהסיפור הזה...
בזק ממשיכה להתנהג כגוף מונופול דורסני העושה ככל העולה על רוחה.

תלונתי היא:
1) חידשו לי את האינטרנט ללא הסכמתי
2) לאחר שאמרתי להם שלא ביקשתי לחדש, ביטלו את החידוש וחייבו אותי בקנס של 504.89 שקל שלא כדין
3)למרות חידוש של קו האינטרנט, לא הפריע להם עדיין לשלוח לי קנס.

כל השיחות בבזק מוקלטות
אשמח לטיפולכם בעניין הזה
כל מסמך שתרצו אשמח לשלוח לכם בפקס

בברכה,
הילה
ועוגמת הנפש סוג הנזק :
ביטול קנס במיידי!! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה