פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על חיבור לאינטרנט שלא היה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מעונות ברודצקי כתובת:
תיאור הבעיה:
ניסתי לברר מחיר על התחברות לאינטרנט במעונות וניסיתי לברר מחירים מכמה ספקים. פניתי למוקד בזק דרך הטלפון ומסרו לי שעלי קודם להעביר להם מיקומי ומספר תעודת זהות על מנת שיבררו אם אכן אני סטודנטית. מסרתי לתומי את הפרטים. המחיר שנתנו לי דרך הטלפון לא התאים לי כי אני לא עובדת ונתמכת על ידי הורי.
לא חתמתי על מסמכי התחברות לא קבלתי מודום לא קבלתי סיסמה לגלישה. אחרי מספר חודשים אני מקבלת חשבון שעליי לשלמו על חיבור שלא היה.
ניסיתי לבטל את הגזירה והובטח לי על ידי אוסנת נציגת חברת בזק במעונות הסטודנטים בת לאביב .שהעניין יוסדר.העניין לא טופל כפי שהבטיחה וקבלתי עוד מכתב בנדון הפעם מההוצאה לפועל על חוב ועל שכר טרחת עורך דין.
שוב אני פונה לאוסנת והיא אומרת שעלי להחזיר את הראוטר מסרתי לה שלא קבלתי ראוטיר ולא סיסמה ולא כלום. ושוב הבטיחה לטפל בנושא.
הטיפול שלה הגיע להוצאה לפועל. יתכן שאחראית השירות באוניברסיטה רצתה להרשים מעסיקיה וכל מי שדבר איתה נרשם ונמסר שהוא משתמש באינטרנט .
אני מבקשת בכל לשון של בקשה לבטל את הגזירה כי לא קבלתי ולא חתמתי ולא גלשתי באמצעות בזק מהמעון. כל הפשע שלי שבדקתי מחירים.
אבקש טיפולכם המהיר
כספי סוג הנזק :
ביטול הגזירה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה