פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות תשתית של בזק, מכירת חבילה שאינה תואמת את התשתית נושא התלונה:
יבור מישל שם/כינוי:
‏יום שני ‏28 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יצחק שדה 132 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי מישל יבור, אני לקוחה של בזק בתשתית ובחיבור האינטרנט שלי - של בזק בינלאומי, מזה זמן מה.
מהירות הגלישה בחבילה שנמכרה לי הנה 2.5 מגה, כאשר הסתבר לי היום שבפועל - אני יכולה לקבל רק 1.5 בתשתית הקיימת באזורי.
כאשר חוברתי במהירות 2.5 כביכול נתקלתי בבעיות רבות כולל ניתוקים תכופים, קשיים בעבודה, וכולי.
לא זו בלבד שמאז אתמול - כאשר הוגבלתי למהירות 1.5, באופן זמני, תפקוד החיבור שלי גרוע בלשון המעטה וחלק ממטלותי אינן יכולות להתמלא, אלא שגם נגרם לי נזק רב במהלך השבוע האחרון במיוחד ולפניו, כמובן כמו כן, שכן אני עובדת מהבית והפסדתי 2 לקוחות ופרוייקטים אחרים שלי עמדו במקום, התחייבויותי במסגרת הלימודית בה אני נצמאת הוזנחו שלא באשמתי, דבר החמור עוד יותר בעיני, אלא שגם לאחר הגבלתי למהירות זו אני נתקלת באותן בעיות - ניתוקים תכופים.
ברצוני להדגיש את הזמן שבוזבז והקושי של לתפקד מול נציגי שירות אשר אינם מבינים את מהות הבעיה שלי ואינם מוכנים לפתור לי אותה.
נציגי השירות הטכני אמרו לי שאין לי אפשרות ולא ידוע מתי תהיה לי - לקבל את המהירות שאני רוצה ואמורה לקבל על פי ההסכם שלי עם בזק.
הם הציעו לי את פיצוי של 20 שקלים בחודש על שנה, ההגיון מאחורי הצעה זו - ההפרש בין מחיר חבילה של 1.5 לחבילה של 2.5. פיצוי עלוב לכל הדיעות לעומת התלאות הרבות שאני עוברת בגלל בעיות אלו, ופיצוי לא הוגן משום שמעולם לא ביקשתי מהם להיות מחוברת במהלך השנה האחרונה במהירות 1.5, עסקה כזו לא הייתה מתבצעת מראש מבחינתי. ביקשתי מהירות של 2.5 משום ש1.5 לא מתאימה לי כלל.

תלונתי היא בת 3 כיוונים עיקריים:
1. חוסר היכולת לקבל את המהירות לה התחייבו מולי אשר דרושה לי כדי לעבוד באופן סדיר. עובדה זו הייתה צריכה להבדק על ידיהם ובטח שלא להקבע בפני כעובדה לאחר שנמכרה לי חבילה כזו ולאחר שחוייבתי עליה במשך זמן כה רב.
2. הפיצוי הדל מאד עבור עוגמת הנפש שנגרמה לי בהתקשרות מולם, שנמדד , מבחינתם בהבדל שבין שתי חבילות - כאשר החבילה השניה אינה רלוונטית כלל ולא התבקשה על ידי.
3. חוסר היכולת להגיע לאדם אחד, אחראי, שיוכל להעניק לי תשובה שקולה, הגיונית ובשם הארגון כולו (במקום זה, הועברתי הלוך ושוב בין נציגים רבים שלכל אחד מהם הייתה תשובה חלקית מאד ולא מספקת לשאלותי, וכן - עצם העובדה שאני כותבת מייל לקבילות הציבור שלא ידוע מתי אקבל עליו מענה, במקום לדבר עם נציג שירות מטעם מחלקת הקבילות\תלונות הציבור ולקבל מענה מיידי לבעיותי).


אני מבקשת פיצוי הוגן עבור עוגמת הנפש והנזקים שנגרמו לי, משום ששוב, אני עמדתי בהתחייבויותי כלפי בזק כלקוחה, אך הם לא עמדו בשלהם כלפי.
20 שקלים עבור כל חודש הם פיצוי מעליב. מדובר במאתיים וארבעים שקלים לערך, לעומת בעיות בלימודים, בעיות מול לקוחות, שעלו לי במחיר גבוה בהרבה מכך.
משום שנמכרה לי חבילה אשר לא יכלה החברה לעמוד בה מראש, אני מבקשת פיצוי מלא על התקופה הנ"ל. אין כל קשר להפרש בין שתי חבילות - שבאחת מהן אין לי כל צורך.


בתודה מראש,
מישל יבור
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה