פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בשירות הטכני - אי סיפוק שירות. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 18.12 דיברתי עם בזק וביקשתי להתנתק שכן הדבר בוצע ונקבע ליום שלישי. יום ראשון 20.12.09 התקשרתי שוב וביקשתי לבטל את ההתנתקות הנציגה טענה כי הכל סודר, יום שלישי רביעי ואף חמישי לא קיבלתי שירות אינטרנט (לא הייתי בביתי ואבי אמר לי כי הוא אינו יכול להתחבר) יום חמישי התקשרתי ונציגה טענה כי קרתה טעות וההזמנה לא נסגרה והיא תתקן הכל ואני לא צריכה לדאוג כשהנורה בממיר תידלק אני מחוברת ואין לי צורך לעשות דבר. יום חמישי בלילה אין לי אינטרנט יום שישי התקשרתי 3 פעמים והשיחה נותקה בפעם ה4 ענה לי נציג וטען כי אין תקלה בשירות של בזק, יצרתי קשר עם ברק ועברתי מספר טכנאים שם כדי לקבל שירות ובמקביל הזמנתי טכנאי כיון שעדיין רשת האינטרנט הייתה מוגבלת ולא ניתן שירות עד שלבסוף טכנאי של בקר העלה טכנאי של בזק והטכנאי של בזק תיקן את התקלה ואז בקר סייעו לטכנאי להגדיר את הראווטר מחדש והכל הסתיים בהצלחה אחרי 4 שעות של טכנאים וטלפונים. לי הלכו 4 שעות ו350שקל על תקלה נגררת של בזק. בזק כמובן לא לוקחים אחריות ומפצים אותי ב-50 שקלים על העוול שניגרם לי בגללם.זה ממש כמו לדבר עם קיר! כל הכוח של הלקוח הופך אפסי אל מול תאגידי הענק שנוצרים ומספקים לנו שירות וקובעים לנו כיצד איראו חיינו.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על הטכנאי שהבאתי לשוו שכן בזק טענו שוב ושוב כי אין תקלה אך לבסוף התקלה נמצאה אצליהם. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה