פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול שערוריתי של בזק! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
להלן העתק ממכתב אשר שלחתי לחברת בזק בתאריך ה19.12.2009
מכתב זה נעשה בעקבות אופן טיפול כושל בי כלקוח חברת בזק.
מראשית התקשרותי עם חברת "בזק" ישנה בעיה טכנית בקו. הנני אדם מאמין ושומר שבת ועל כן ישנו בביתי "שעון שבת" שתפקידו לכבות את החשמל בערב שבת ולהדליקו חזרה בשבת בצהרים. מסתבר שפעולה זו מנתקת לי את האינטרנט ועלי להתקשר בכל מוצאי שבת למוקד 166 על מנת "לשחרר" את הקו. בכל מקרים אלו נדרשו בין45-80 דקות המתנה עד שיתפנה נציג שירות. בעקבות מקרים אלו נשלח לביתי טכנאי שטען כי פתר הבעיה, אולם בעיה זו חזרה ונשנתה. ביום שני ה7 לדצמבר 2009 נשלח טכנאי נוסף, טכנאי זה לא פתר את הבעיה וטען כי עליו להחליף את כל התשתית ואמר שמשום שאין לו את הציוד הדרוש הוא ישלח טכנאי נוסף שיגיע בתוך 4 שעות. עד היום (19 לדצמבר 2009) לא הגיע טכנאי. ככל מוצאי שבת גם הערב התקשרתי למוקד 166 על מנת שיתבצע "שחרור" של הקו, אולם כשבחרתי שאני מעוניין לקבל שירות עבור מספר הטלפון שממנו אני מתקשר הודעה קולית ענתה לי שמוקד זה איננו עובד בשעות אלו!. וכשבחרתי לבקש שירות עבור מספר שונה התברר לי שהמוקד אכן עובד בשעות אלו.
האם זו דרכה של בזק לטפל בלקוח שאיננו מקבל שירות מהיום שהתחבר לשירותיה?! או שזו דרכה "לסנן" לקוחות שצריכים טיפול.
כאשר העלתי את בעיה זו בפני המוקדנית (מור, צוות 4 באר שבע) היא טענה כי "נאמר לך שהמוקד סגור כי הטיפול בך הסתיים ואין מה לעשות עוד" את תשובה זו היא נתנה לאחר התייעצות עם גורמים מעליה, לאחר שביקשתי לדבר עימם.



למחרת התקשרה אלי עוזרת המנכ"ל-הילה ואמרה לי שהיא מתנצלת והתקלה תתוקן בימים הקרובים (דאז) והיא אישית תעדכן אותי בהמשך הטיפול.

גם כיום, 12.1.2010 לא יצרה איתי קשר הילה או שום גורם אחר מטעם בזק, וכמובן הבעיה טרם נפתרה.


העתקים נשלחו:
אבי גבאי- מנכ"ל.
איתמר הראל- לקוחות פרטיים.
רן גוראון-שיווק.
גיא הדס-דובר.
--
בברכה,
שמואל שמשיאן.
0545831499
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה