פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הכפלת דמי שימוש באינטרנט ללא הודעה מראש למרות הבטחות על הודעה מראש!!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ההתחייבות שלי תמה, וללא התראה מוקדמת, למרות שאמרתם שתשלחו גלויה ו"תזכירו" מתי נגמר המנוי, לא רק שלא קיבלתי שום התראה מראש אלא הכפלתם את המחיר פי 2 וחצי. שום תשובה מספקת לא קיבלתי מנציג שרות, רק אטימות וזלזול.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
למר לרר אביתר נשלחה גלויה בסוף חודש ספטמבר לכתובתו בישיבת אלון שבות ובו מודיעים לו כי מסתיימת שנת המבצע וכדאי לו להתקשר ל - 199 כיוון שאפשר גם למצוא מבצעים אחרים.
אגב, בזק היא אחת החברות הבודדות ששולחת התראה לפני סיום מבצע.



תגובה:
לקרוא דואר שמגיע מבזק, לא תמיד זה ג'נק מייל
ובנוסף כדאי לקבוע כלל לעבור על כל החשבונות לא רק של בזק, ולבדוק עבור מה משלמים.
פעולת המעקב דורשת לפעמים שניות אחדות בלבד ויכולה לחסוך סכומים גבוהים
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה