פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הודעה על גמר התקשרות (מחיר חבילת אינטרנט) ובחירה בגבייה מלאה נושא התלונה:
בנגל איל שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
השדה 17 בנימינה כתובת:
תיאור הבעיה:
התחברתי כמנוי WOW של בזק לשנה במחיר של 50 שקל לחודש עבור חבילה של 750 ק"ב. בהתחלה היה החיוב דו חודשי ולאחריו הפך לחודשי. אחרי 4 חודשים גיליתי כי מועד ההתקשרות הסתיים, וכי חברת הבזק לא טרחה לעדכן אותי בנ"ל והעדיפה לגבות מחיר מלא (הכפול - 105 ש"ח ) עבור אותו שרות בדיוק.
האם לא הגיע הזמן שיפסיקו לזלזל בלקוחות ולהודיע/ להתריע מראש על סיום חבילה והתנאים החדשים להתקשרות? לטענת מנהל המשמרת אין יכולת לבצע הנ"ל במערכת הממוחשבת של חברת הבזק. נו באמת? האם מצפים מהאזרח לנהל מעקב אחר כול חוזה הנחתם לשנה או יותר? מה הבעיה לגלות הוגנות ולהתריע מראש ו/או לחלופין לזכות את הלקוח לאחר גילוי החיוב המוגזם?
כספי סוג הנזק :
חקיקה+שדרוג המערכת הממוחשבת של ספק השרות כך שתתריע פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
כבר ענינו בעבר על שאלה זו מספר פעמים. 1. כל לקוח השזמין אינטרנט מהיר במבצע, בזק שולחת לו גלויה כחודש לפני תום מועד המבצע, ומודיע לו כי המבצע הסתיים ומציעה לו לפנות למוקד 199 להתחבר באמצעות מבצע חדש (אגב חלק ממבצעי ההמשך הם בתנאים טובים יותר) 2. בכל חשבון בזק מופיע פרוט מדוייק של כל השירותים עליהם הלקוח משלם כולל הסכום לתשלום תגובה:
לבדוק את כל חשבונות הטלפון (כדאי גם של כל הספקים כמו חשמל, מים, ארנונה וגז) פעולה שאורכה שניות ספורות וכך ניתן לעקוב אחר התשלומים ואפילו לחסוך בהוצאות השונות. פתרון: פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה