פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות 144 של בזק באינטרנט לרוב לא עובד נושא התלונה:
בלומנטל חיים שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כמעט כל שם שאני מנסה למצוא בחמש שנים האחרונות אני מקבל הודעה : האתר בשידרוגים ...באופן מפתיע שאני מתקשר (בתשלום) לשרות 144 לא באינטרנט השם מופיע. בזק מכריחה אותי לטלפן אליה, לשלם ולחכות.
כספי סוג הנזק :
שיפסיקו לשדרג פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
אתר האינטרנט של שרות 144 עובר כבר תקופה תהליך של שדרוג משמעותי במטרה להפוך אותו לחדשני וידידותי בהרבה מהאתר הקיים. עם זאת, לפני השלמת התהליך והעלאת האתר לאוויר - מבקשת הנהלת בזק לבחון בקפידה את מלוא המשמעויות של מתן השרות. בזק היא חברה עסקית ששרות המידע הטלפוני שלה, 144, הוא מהשירותים היעילים ביותר גם בסטנדרטים עולמיים. החברה מבקשת לוודא לפיכך, שגם השרות המשלים באינטרנט, יעמוד באותם סטנדרטים מצויינים של איכות ואמינות שרות. תגובה:


תגובה:
לפני השלמת התהליך והעלאת האתר לאוויר - מבקשת הנהלת בזק לבחון בקפידה את מלוא המשמעויות של מתן השרות,שגם השרות המשלים באינטרנט, יעמוד באותם סטנדרטים מצויינים של איכות ואמינות שרות פתרון:

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה