פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין wow לאחר העברת בעלות על קו- כשההתחייבות הסתיימה כבר אצל הבעלים הקודמים נושא התלונה:
מלר רות שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצל 23 זכרון יעקב 30900 כתובת:
תיאור הבעיה:
זוהי תלונה חוזרת היות ולמרות התחייבותכם- תיקנתם רק חצי מהתחייבותכם.
להלן תגובתכם לתלונתי הקודמת: מס' הקו 04-6398423
תגובת בית העסק
11/12/2005 16:36 תאריך קבלה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
תלונה מוצדקת לקוחה זוכתה ב-22.53 ₪ בגין תשלום קבוע עבור שירות ADSL והפרש תשלום קבוע עבור שירות שיחה מזוהה. נשלח ללקוחה חשבון מתוקן

כמו כן, ב-7/12 נשלח ללקוחה חשבון חדש אחרי העברת בעלות הכולל חיוב עבור שירות ADSL גם החשבון הנ"ל יתוקן וישלח חדש. תגובה:
החשבונות יתוקנו והלקוחה תזוכה בהתאם
-------עד כאן תגובתכם-------
לתשומת ליבכם:
חשבון אוקטובר שהיה על שם אמי חוה מלר- אכן תוקן. שילמתי את יתרת החוב.
ברם לאחר הודעתכם כאן, בה הזדרזתם להודיע, כי גם בחשבון החדש שהוא לאחר העברת הבעלות על שמי, ישנה טעות והיא תתוקן- קיבלתי את החשבון החדש -כפי שהבתחתם- החשבון אינו נכון.
ביקשתי לשלמו טלפונית לאחר הזיכוי, לשם כך התקשרתי אל 199 ב-12 ב-18 ב-26 לדצמבר אבל, עד היום טרם בוצע התיקון עליו התחייבתם למפרע-כאן.

ואם כבר מתקנים- יש בחשבון יותר מטעות אחת כפי שאסביר להלן
אינטרנט - השירות הופסק ב-15 בנובמבר- חוייב בחשבון זה- יש לזכות 29.37
קו טלפון קל 42.4-21.20 = זיכיתם רק 21.03 יש לזכות 0.17
חוייב הפרש לתא קולי וגם לשיחה מזוהה יש לבטל אחד מהם יש לזכות 1.26
הפרש תשלום קבוע צריך להיות 12.72-6.36 זיכתם רק 6.3 יש לזכות 0.06
סך הזיכוי לפני מע"מ 30.86
מע"מ 165 5.10
סך הזיכוי המגיע 35.96

אינני מוכנה כי הזיכוי המגיע לי יופחת בחשבון הבא, אני מתעקשת לשם רק עבור המגיע לכם בלבד !!!
כפי שהודעתי אינני מוכנה שחשבוני יחוייב להבא בכרטיס אשראי עד אשר תוכיחו כי הנכם מחייבים בסכום הנכון.

אני טורחת ורושמת את תלונתי כאן , גם כיוון שהזמן שגזלתם ממני עד היום- כשש שעות הוא לדעתי חורג מכל פרופורציה של מתן שירות . וגם כי אני מאוד מקווה שמישהו רים את הכפפה ויגיש נגדכם תביעה יצוגית

אם את שופרסל יכל בית המשפט לחייב על הפרש של מיליגרמים באריזות הפלסטיק במעדניות- הגיע הזמן שמישהו יעמיד גם אתכם במקום.

בברכה

רות מלר
כספי סוג הנזק :
הוצאת זיכוי כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
בבדיקה נמצא כי אכן הלקוחה צודקת תגובה:
נשלח ללקוחה מכתב עם פירוט הזיכוי הנוסף פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה