פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב להקפאת הקו< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחדשיים התחברתי לחברת הלוויון "יס" לטלויזיה ולאינטרנט. כעבור יומיים בלבד, נוצרו תנאים שבגינן בקשתי להתנתק. לאחר דין ודברים עם "יס" הניתוק בוצע והושלם.
השבוע בקשתי מבזק להקפיא את הקו שברשותי, בבדיקה שעשו, אמרו לי שאני מחובר לאינטרנט שלהם.
אמרתי להם כי כלל לא לקחתי את המודם שלהם, לא חתמתי על שום מסמך מולם, לא חייבו אותי גם בגין שימוש וכד', בקיצור ההתקשרות אתם כלל לא יצאה לפועל.
עתה הם עומדים על כך שכל עוד לא תודיע להם חברת "יס" שאמנם נותקתי מהם הם לא יקפיאו את הקו ואני אמשיך לשלם את הוצאות החזקת הקו.
מאחר של- "יס" לא היה ענין שאני אתנתק מהם, נהגו התעלמות מכוונת ולא הודיע להם, ועתה אני מחוייב להתרוצץ בין בזק ל"יס" כדי לקבל את מבוקשי ולהפסיק לשלם מה שאינני חייב לשלם.
עגמת נפש ועלבון סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
לפי בירור עם חברת יס התברר כי אכן הלקוח ביטל את שירות האינטרנט המהיר תגובה:
הקו הוקפא והלקוח לא יחויב בתשלום החודשי הקבוע החל מ 1.1.06 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה