פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מענה וניתוק הטלפון תוך כדי שיחה. נושא התלונה:
‏שבת ‏31 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני ומספר חברים שלי ניסינו בערב סוף השנה (ערב הסילבסטר) בסביבות השעה חצות וחצי בערך לאתר מספר של פיצריה דרך מוקד 144.
במשך חצי שעה ארוכה ניסינו לחייג למוקד ואיש לא ענה!
כשסוף סוף ענה מישהו, הוא היה עצבני ובעל מבטא רוסי (ככל הנראה), והרים את הקול, וכאשר ביקשנו ממנו מספר של פיצריה באיזור רמת גן, הוא צעק "מה? אין לנו מספרים של פיצריות!" ופשוט טרק לנו את הטלפון.
הוא לא הזדהה בשמו ולא אמר שלום בתחילת השיחה וניכר היה שאנחנו פשוט מפריעים לו בעיסוקיו!!
בכל אופן, ניסינו לחייג למוקד מספר פעמים נוספות ולא היה כל מענה,ו סופו של דבר התייאשנו וחדלנו מלנסות.
לדעתי אדם חסר סבלנות כזה שמזלזל בלקוחות פשוט לא ראוי לעבוד במוקד כזה.
אבקש את תגובתכם לעניין.


מאמינה שתמצאו את הפתרון הנדרש. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
אכן אתה צודק.
בדקנו את השיחות שהגיעו למוקד 144, ואכן הלקוח צודק. והשירות שהוא קיבל אינו עומד בסטנרטים של איכות השירות שמצופה מנציגי השירות של בזק
תגובה:
נציג השירות הועמד על חומרת מעשהו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה