פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי חשבון שלא כדין,למרות הבטחות לתיקון .....מס' לקוח 21089355 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים פניתי לברור מדוע מחייבים את חשבוננו בשרות wow ב-50 שקלים יותר מהחוזה,בשלב זה נאמר לי שמכוון שלא יצרתי קשר בתום התקופה אזי הסכום הכפיל את עצמו "אוטומטית"
לאחר שביקשו ממני להתחייב לקבל מהם את השרות לאינטרנט למשך שנה הובטח כי בחשבון הבא יקוזזו 50 השקלים
בחשבון חודש נובמבר 05 הופיע שוב החיוב מברור שערכתי עם נציגת שרות הלקוחות (אהובית) מסרה לי כי אכן בטעות חוייב החשבון והתיקון יחד עם הזיכוי כבר יופיע בחודש הבא.
היום כשקיבלתי את החשבון של חודש דצמבר 05 שוב הופיע החיוב הגבוה. כשהתקשרתי לשרות הלקוחות ענתה לי בחורה בשם מירי ומסרה לי כי אכן טענותי נכונות והזיכוי כבר יופיע הבהמשך....
לציין כי במהלך השיחה עם הנציגה מירי העדיפה האחרונה להשאיר אותי בהמתנות ממושכות בטענה כי היא בודקת את הנושא,לסיכום קיבלתי יותר נעימות בטלפון מאשר הבהרות או תשובות
אני תקווה כי העניין יבוא על פטרונו באמצעות האתר שלכם למרות הפסימיות לאור קריאת התלונות על חברת בזק באתר
כספי סוג הנזק :
הפסקת החיוב הגבוה וזיכוי על 4 החודשים שחוייבנו שלא פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה