פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אתר בזק 144 באינטרנט - תשובה חדשה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לא רק האתר סובל ממה שהוא סובל, אלא גם תשובת דובר החברה איננה משתנה מזה זמן רב, ונראה שנעשה שם שימוש רב מדי ביכולות ה-Copy/Paste אל מול הפונים בתשובה שבלונית שאיננה אומרת כלום.
האתר לא עובד, או עובד כמו במדינה מתפתחת. התשובה הנדרשת: מתי (תנו מועד מדוייק, כמו במדינת תקשורת מתוקנת) יעלה סוף סוף אתר 144 המשודרג והמובטח אל האויר.
מתי. זה הכל: הפרוייקט יסתיים בחודש[...] שנה[...] ויעמוד לרשות הציבור. האפשר? מסופקתני אם דובר החברה יענה הפעם בתשובה מעודכנת.
תפתיעו אותי, בזק!
עלבון סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
"אתר האינטרנט של שירות 144 עובר כבר תקופה תהליך של שדרוג משמעותי, במטרה להפוך אותו לחדשני וידידותי בהרבה מהאתר הקיים. תגובה:
עם זאת, לפני השלמת התהליך והעלאת האתר לאוויר מבקשת הנהלת בזק לבחון בקפידה את מלוא המשמעויות של מתן השירות". פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה