פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות לתשלום מופרז עבור טלפון, שלא כפי ההסכם החתוםb נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סניף בזק מרחוב הלל יפה בחדרה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ 3חודשים רכשתי טלפון מסוג גנרל אלקטריק ע"י טכנאי בזק שביקר בביתי לתיקון תקלה, עבור הטלפון נדרשתי לשלם 8 ש"ח ב 18 תשלומים (קיים מסמך חתום) 199 לא עזר לי מכיוון שהמסמך לא מגיע ברור בפקס,ולכן הפנה אותי לבזק סטור בחדרה, שם פקידה בשם רות ינקו,למרות שראתה מסמך האומר 8 כפול 18 לא התיחסה ברצינות, ואמרה" מה זה לא הגיוני תיבה קולית עולה כך", בקשתי לשלם את הסכום עליו אני חתום אך היא בשלה המחיר 8 כפול 36 תשלומים כלומר פי 2 ממה שהטכנאי של בזק חתם, אמרתי לה שבמחיר זה אינני רוצה את הטלפון, אך לטענתה מכיוון שעברו שבועים אי אפשר להתחרט, טענתי שאת הח"ן אני מקבל אחרי חודשים ורק בח"ן גיליתי שעבדו עלי, לא יכולתי לדעת לפני, והיא טענה שאי אפשר לעזור רק מנהל, ביקשתי לפחות שתשאיר צילום של המסמך על מנת שהמנהל יראה שבאמת חתמתי על מחיר 8 כפול 18 ,אך היא טענה שאין לה מקום ,היא לא יכולה לעשות זאת ובקיצור היתה ראש קטן כיאה לפקידת חברה ציבורית שהיא גם מונופל, ורצתה שאגיע שוב ביום אחר שהמנהל יהיה ואז אולי יחזירו לי את הכסף, לי אין זמן ללכת לחזור בגלל פקידה לא יעילה כמו גב' ינקו, אודה לכם אם תפנו את תלונתי לחברת בזק ואענה בהקדם, כמו כן אני מודה לכם על פעילות מבורכת זו שאתם עושים ומי יתן ונראה רמת שירות גבוהה יותר במחוזיתונו
בברכה,

טלפון בזק 046180634
כספי סוג הנזק :
חיוב על פי המסמכים המקורים שנמצאים בידי בזק, אצלי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
לאחר בדיקת הנושא התברר כי, כפי הנראה, הלקוחה לא הבינה את תנאי המבצע כפי שהועברו ע"י הטכנאי תגובה:
המכשיר הוחזר והלקוחה זוכתה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה