פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר ופגיעה במתן שירות נושא התלונה:
יוגב  מטי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
ברשותי שני קווי טלפון
האחד ביתי והשני עיסקי אני מנהלת עסק קטן
לכל אחד מהקווים הייתה הו"ק במקום אחר
נגמלה אצלי החלטה לסגור ח-ן בנק אחד והחלטתי להעביר את כל החיובים לח-ן אחד .
כפי שפעלתי מול כל הספקים
פניתי גם לבזק והודעתי על השינוי
מכיון שבמערכת קיימת הו"ק פעילה הודיעה לי הפקידה שאין צורך בהוראה חדשה
למרות זאת נשלח חיוב לבנק הישן ומן הסתם ההוראה חזרה
פניתי לבירור בבזק ונאמר לי שיבדקו ויחזרו אליי
לבינתיים מבלי שאף אחד חזר אליי נותקתי מהשירות ( אני מזכירה שהקו משמש אותי לניהול עסק )
כשפניתי שוב לבזק הם הבינו כי הטעות הינה שלהם
אולם לזכות אותי בגין דמי חיוב של הבנק אף אחד לא הודיע לי כי הוא רשאי לעשות זאת ויבצע את הזיכוי
כמו כן חשוב לי לציין שתוך כדי בירור נוכחתי לדעת שגובים ממני דמי תשתית לאינטרנט בסכום הגבוה מכפי שקבענו וזאת מבלי להודיע לי על כך
אודה למי שמטפל בפניות לזרז הליכים ולטפל בפנייתי
תודה מראש
מטי יוגב
09-8781787
כספי + סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
בעקבות פנית הלקוח לנציגי השירות במוקד 199 הלקוח זוכה בין כל הוצאות הגביה וריבית הפיגורים. וכן טופל נושא התשלום עבור האינטרנט המהיר תגובה:
הפניה טופלה בעקבות פניית הלקוח למוקד השירות 199 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה