חיוב בגין אינטרנט מהיר ללא הרשאה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 08 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עבדתי בחברה בה הטבה של חיבור אינטרנט מהיר בבית על בסיס הקו הפרטי.
בחשבון הטלפון שקיבלתי בחודש דצמבר (עבור נובמבר) ראיתי חיוב לא ברור.
לקח לי כחודש עד קבלת חשבון הטלפון הבא בו נתקלתי שוב באותו החיוב, אז פניתי לבזק 199 לבירור העניין.
נוסיף עוד כי חשבוני משולם בהוראת קבע.
מסתבר, כי בתחילת נובמבר, עם קבלת הודעה מוקדמת על פיטורי, ביטלה החברה בה עבדתי את ההסכם שבנדון בינה ובין בזק.
בזק מצידה, ללא כל הודעה ובירור בדרך כלשהי עימי וקבלת אישורי החלה לחייב אותי ישירות.
עם פנייתי נאמר לי כי קודם להתקנת השירות פנתה אלי בזק, מה שנכון, וביררה פרטים לגבי ההתקנה.
אם זאת לא חתמתי על שום הסכם ולא נחשפתי להסכם בין בזק לחברה.
תשובת המוקדנית הייתה כי אישרתי התקנת השירות ולכן עם הודעת ההפסקה של החברה הם זכאים לחייב אותי עבור השירות ללא כל צורך בקבלת אישור ממני.
בקשתי לדבר עם ממונה הביאה אלי ימיים מאוחר יותר את לריסה אשר שבה וטענה את אותם הדברים. עוד הוסיפה כי מכיוון שהתכנית שבהסכם היא עם התחייבות לשנה וזו עדיין לא הסתיימה אשלם קנס במקרה של הפסקת השירות.
להמתיק את הגלולה ולאחר שהזכרתי לה כי קיימים ערוצים נוספים לטפל בבעיה (עתונות, רגולטור...) התרצתה וחזרה עם הצעה מפתה: 35 ש"ח לחודש והדובדבן התחייבות לשנה.
אני מצידי דרשתי לפחות החזר כספי על כל התקופה עד 8/01/2006 ושיחרור מההתחייבות מה שכמובן נענה בזלזול.
|
פגיעה בפרטיות ושימוש לרעה בכרטיס האשראי שלי |
סוג הנזק : |
החזר כספי, שחרור מחוזה כובל, ופיצויי על חיוב ללא א |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|