פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין אינטרנט מהיר ללא הרשאה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עבדתי בחברה בה הטבה של חיבור אינטרנט מהיר בבית על בסיס הקו הפרטי.
בחשבון הטלפון שקיבלתי בחודש דצמבר (עבור נובמבר) ראיתי חיוב לא ברור.
לקח לי כחודש עד קבלת חשבון הטלפון הבא בו נתקלתי שוב באותו החיוב, אז פניתי לבזק 199 לבירור העניין.
נוסיף עוד כי חשבוני משולם בהוראת קבע.
מסתבר, כי בתחילת נובמבר, עם קבלת הודעה מוקדמת על פיטורי, ביטלה החברה בה עבדתי את ההסכם שבנדון בינה ובין בזק.
בזק מצידה, ללא כל הודעה ובירור בדרך כלשהי עימי וקבלת אישורי החלה לחייב אותי ישירות.
עם פנייתי נאמר לי כי קודם להתקנת השירות פנתה אלי בזק, מה שנכון, וביררה פרטים לגבי ההתקנה.
אם זאת לא חתמתי על שום הסכם ולא נחשפתי להסכם בין בזק לחברה.
תשובת המוקדנית הייתה כי אישרתי התקנת השירות ולכן עם הודעת ההפסקה של החברה הם זכאים לחייב אותי עבור השירות ללא כל צורך בקבלת אישור ממני.
בקשתי לדבר עם ממונה הביאה אלי ימיים מאוחר יותר את לריסה אשר שבה וטענה את אותם הדברים. עוד הוסיפה כי מכיוון שהתכנית שבהסכם היא עם התחייבות לשנה וזו עדיין לא הסתיימה אשלם קנס במקרה של הפסקת השירות.
להמתיק את הגלולה ולאחר שהזכרתי לה כי קיימים ערוצים נוספים לטפל בבעיה (עתונות, רגולטור...) התרצתה וחזרה עם הצעה מפתה: 35 ש"ח לחודש והדובדבן התחייבות לשנה.
אני מצידי דרשתי לפחות החזר כספי על כל התקופה עד 8/01/2006 ושיחרור מההתחייבות מה שכמובן נענה בזלזול.
פגיעה בפרטיות ושימוש לרעה בכרטיס האשראי שלי סוג הנזק :
החזר כספי, שחרור מחוזה כובל, ופיצויי על חיוב ללא א פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
בדקנו את התלונה ומצאנו כי הלקוח אכן חתם על התחייבות תגובה:
ב 1/4/05 קיבל הלקוח מודם בבזקסטור בני ברק
ושם חתם על טופס הזמנת שרות שבו מפורטים תנאי המבצע
הכוללים התחיבות ל 12 חודשים או תשלום פיצוי של 199 ₪ למנויים שיבקשו להסיר/להקפיא בטרם חלוף 12 חודשים מיום ההתחיבות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה